Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Liste over de mest brukte søkeordene..

sKrud

Meget sliten student
Hei

Tittelen sier vell det meste..Hvor kan jeg finne dette? Skulle gjerne hatt det en slik liste.. Vet om google trends, men er ute etter en liste med fleste mulig søkeord... Her er alt av interrese, både norske og utenlandske.. Håper noe kan hjelpe meg med dette..


Google adwords har jo noe..men det blir litt for fjernt siden den listen sier lite om det faktiske helhets bildet i søkene...

-morten
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
forsiden | ABC Nyheter la før ut ukentlig en liste over "ukens søk", hvor du kunne se hva slags søkeord som gikk opp og ned de ukene. Det var jo en utrolig kjekk tjeneste for å se hva som er hot. Jeg anbefaler dere å gjøre som meg, og sende dem en mail og si at denne tjenesten er savnet, så kanskje det blir fart i redaksjonen.

Eniro:
- Topp 50 søkeord
De 50 mest søkte ordene på eniro.no siste time.
- Døgnfluer
Følg de mest populære søkeordene time for time.
- Nøkkelhullet
Hva søker andre etter akkurat nå?
- Pop-o-meter
Se hvor ofte et ord eller en frase er brukt på Internett.

Følg med på hva som er hot og not gjennom Yahoo Buzz!
Yahoo! Buzz Index - Today's Top 20 Overall Searches

Så har man jo selvfølelig Google Zeitgeist:
Google Press Center: Zeitgeist

Og selvfølgelig Google Trends hvor man kan sammenligne søk:
Google Trends
 

sKrud

Meget sliten student
nei...var ikke helt dette jeg var ute etter... Vil ha en liste (helst laaang) over de mest søkte ordene.. Å da også gjerne en mulighet til å se i hvilket land dette gjelder... Feks. topp 1000 søkeord i norge/danmark/sverige/storbritania/osv...

Vurdere om jeg må ta til noen skittende tiltak her..:p

-morten
 

sKrud

Meget sliten student
har leitet endel etter slike danske sider..men finner ingen.... Overture er grei nok... Men ikke bra nok.. skal prøve å se hva jeg får laget til med overture, men om du hadde orket å finne den danske siden hadde jeg blitt glad..:)

-morten
 
Topp