Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lister i Wordpress

PIP

Medlem
Hei!

Finnes det en god plugin til å lage fine lister i Wordpress? Gjerne med flere kolonner, kanskje med inviduelle ikoner foran hvert punkt... osv osv... Hva er det beste der ute? Personlig greier jeg ikke å finne noe bra... ;)

PIP
 

PIP

Medlem
Strålende! Akkurat hva jeg har vært på utkikk etter.

Kort spørsmål; kan man sette inn kolonner og tabeller i eksisterende lister, eller må det redigeres manuelt for å få til det?

Mvh Dan

Ja, man kan gjøre det via adminpanelet... ;)
 
Høres bra ut. Tanken var å bruke det til linjeannonser, hvor man f.eks ramser opp en liste over ting som skal skje, ala; dato, sted, hendelse, men samtidig ha muligheten for å sette inn datoer i mellom to andre. Eksempelvis hvis jeg har ett arrangement datert den 11. mai, og ett den 16. mai, og så dukker det opp noe den 13. mai også, så kan den føres inn i mellom uten at det blir for mye dilldall ...?

Mvh Dan
 

Msites Ltd

Livsnyter
Høres bra ut. Tanken var å bruke det til linjeannonser, hvor man f.eks ramser opp en liste over ting som skal skje, ala; dato, sted, hendelse, men samtidig ha muligheten for å sette inn datoer i mellom to andre. Eksempelvis hvis jeg har ett arrangement datert den 11. mai, og ett den 16. mai, og så dukker det opp noe den 13. mai også, så kan den føres inn i mellom uten at det blir for mye dilldall ...?

Mvh Dan

Høres ut som du ville hatt mer ut av et event-plugin ;-)
 
Hmm, ja, men ser den er ikke oversatt til dansk ennå. Tror jeg holder meg til den opprinnelige planen og tester ut TablePress først. Er som sagt bare ute etter rene linjeannonser. Men takk for innspillene, setter stor pris på det :)

Mvh Dan
 
Topp