Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lite tips? om profilgreia i høyre hjørne..

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg har opptil flere ganger opplevd at jeg i forumet trenger og navigere til min profil i forumet. Det er ikke alltid like enkelt..

Hva med at f.eks navnet mitt på følgende bilde ville være en lenke direkte til min profil? :)



Bare et forslag altså.. Andre som har opplevd det vanskelig og finne sin egen profil?
 

Gaasehud

Medlem
God idé, Atle. :) Ser ikke så verst ut nå, Tonny, men enda bedre om du droppet gåseøynene og gjorde om nicket etter "Velkommen" til en link. ;)
 

Kassimaja

Geocacher
Så så, dette går med musesteg. Det er prøve og feilemetoden. vbulletinkode er ingen spøk :D

Artig å se at det er flere enn meg som bruker den metoden...
 

Kassimaja

Geocacher
Jeg ser ikke nytten av det, men det funker ikke hos meg uansett. Om det er mellomrommet i brukernavnet eller det er sære bokstaver skal jeg ikke si, men funker gjør det i alle fall ikke.

Misforstå meg rett, jeg har ikke bruk for det, men det burde kanskje funke når det først er der.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Nei, altså, årsaken til at jeg ofte er innom på fremsiden av egen profil er for og finne tilbake til eldre tråder jeg har startet og deltatt i. Jeg la faktisk først merke til nå at en slik lenke har vi jo også nederst på fremsiden hvor det står "sist aktiv blabla.."

Egentlig var det og finne eldre tråden grunnen, men ja, nå som jeg ser det faktisk var en slik lenke på fremsiden, da var det jo ikke så farlig. :)
 
Topp