Lite tips? om profilgreia i høyre hjørne..

En tråd i 'Ris og ros til WF' startet av Mr Vest, 23 Jul 2009.

1. Mr Vest

Mr Vest Sjefen over alle sjefer!

Jeg har opptil flere ganger opplevd at jeg i forumet trenger og navigere til min profil i forumet. Det er ikke alltid like enkelt..

Hva med at f.eks navnet mitt på følgende bilde ville være en lenke direkte til min profil? :)

Bare et forslag altså.. Andre som har opplevd det vanskelig og finne sin egen profil?

2. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Ja, kan gjerne legge inn en slik lenke.
    Jeg har aldri behov for å se min egen profil, hva bruker du din til?

3. Gaasehud

Gaasehud Medlem

God idé, Atle. :) Ser ikke så verst ut nå, Tonny, men enda bedre om du droppet gåseøynene og gjorde om nicket etter "Velkommen" til en link. ;)

4. Tonny Kluften

Så så, dette går med musesteg. Det er prøve og feilemetoden. vbulletinkode er ingen spøk :D

5. Kassimaja

Kassimaja Geocacher

Artig å se at det er flere enn meg som bruker den metoden...

6. Tonny Kluften

Sånn, nå er det gjort. Kan dere da fortelle meg hva som er så nyttig med det?

7. Kassimaja

Kassimaja Geocacher

Jeg ser ikke nytten av det, men det funker ikke hos meg uansett. Om det er mellomrommet i brukernavnet eller det er sære bokstaver skal jeg ikke si, men funker gjør det i alle fall ikke.

Misforstå meg rett, jeg har ikke bruk for det, men det burde kanskje funke når det først er der.

8. Mr Vest

Nei, altså, årsaken til at jeg ofte er innom på fremsiden av egen profil er for og finne tilbake til eldre tråder jeg har startet og deltatt i. Jeg la faktisk først merke til nå at en slik lenke har vi jo også nederst på fremsiden hvor det står "sist aktiv blabla.."

Egentlig var det og finne eldre tråden grunnen, men ja, nå som jeg ser det faktisk var en slik lenke på fremsiden, da var det jo ikke så farlig. :)

9. Gaasehud

Gaasehud Medlem

Funker flott her. Takk, Tonny. Nå får jeg finne ut hva jeg trenger det til. :p Neida, fint som Atle sier. :)

10. Mr Vest

Huuhh.... Tenk at jeg skrev forige innlegg i denne tråden i edru tilstand :eek:

11. Tonny Kluften

Fungerer det hos deg Atle? Det fungerte på en testbruker med to navn.
    Og hva slags URL får du Ståle?

12. Mr Vest

Fungerer bra hos meg. :)

13. Tonny Kluften

Ok, da er det nok de rare bokstavene i navnet til Ståle som lager trøbbel for ham. Noen forslag til hvordan man kan fikse det?

14. Kassimaja

Kassimaja Geocacher

15. Gaasehud

Gaasehud Medlem

Bytte ut mellomrom med %20?

Del denne siden