Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Liten email liste selges.

picxx

Well-Known Member
Har en email liste på 115 subscribers jeg er intressert i å selge.
Grunnen er at jeg mer eller mindre aldri sender ut noen mail, så det er bortkastede penger å betale $19/mnd. bare for å ha denne listen liggende "stand by" hos aweber.

Alle på listen er bekreftede mottakere.

Hvor mye?
Kunne tenkt meg 2,50.- (som er billig) for hvert lead, selv om du muligens vil få noe frafall om du implementerer lista hos f.eks. aweber, hvor de igjen må bekrefte at de vil motta ditt nyhetsbrev. Det beste hadde vært om du hadde hatt et stand alone program, slik at du bare kunne lagt dem rett inn.

Hva?
Listen er i all hovedsak samlet via norske plugins, så temaet har vært webutvikling og "hvordan tjene penger på nett".

Hvordan?
Når du har kjøpt listen, vil jeg sende ut en mail hvor jeg forteller at du tar over listen, og evt. kontaktadresse til deg (om ønskelig fra din side). Jeg henter manuelt ut alle adresser og sender dem til deg i en tekstfil (en adresse på hver linje), slik at det er mulig å importere filen som Cvs i de aller fleste programmer.

Om du er int. ta kontakt på pm eller send en mail til post [at] 49studio åsså en sånn komm.
Evt. spørsmål takes i tråden.

Edit: Ser også at det er mulig å hente ut listen som en excel Cvs fil hos aweber, så dette kan også gjøres.
 
Topp