Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Litt ris til WF.. - Klokka går feil.!

picxx

Well-Known Member
Du stiller klokka sjøl på Kontrollpanel --> Endre valgmuligheter
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
jajajaja, sjå der ja. Hehe, den var bare endret på seg under oppdatering av forumet da. :D

Gudde ting. Danke!
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Søren picxx. Jeg skulle likt og lese den utidige meldingen din. :p

Har du endret klokka for alle medlemmer Tonny,? eller testet du for og sjekke om din egen klokke gikk riktig? Jeg husker Kenneth en gang fiksa klokka slik at alle medlemmer hadde korrekt tid.

Dagens SM (SurMuling).: Jeg fikk negativt ryktepoeng på denne tråden, med følgende tekst: "Ser ikke helt meningen med posten. - Ser egentlig ut som den er for å tjene opp forumposter .. 8-|"

Jeg håper aldri jeg blir så glad i diskusjonsforum på nettet at jeg bruker tid på og få flest antall poster i dem. Om det noen gang skjer, da pakker jeg sammen alt jeg disponerer av datamaskiner og gir dem til frelsesarmeen. Og ja, meningen med posten, den var faktisk for og få korrekt forumklokke. Beklager at nettopp det kom dårlig frem i første post. :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jojo, klokka tikker og går akkurat som den skal. Det var bare det at den ble stilt 2 timer tilbake under siste oppdatering, og krevde at jeg manuelt endret den til riktig tidsone slik som picxx nevnte. :)
 
Topp