Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Litt spørsmål om wordpress

tulling99

Medlem
Jeg ønsker å forandre en del på jussbloggen, for at den skal se mer proff ut og for å få annonser på den (adsense, og no tradedoubler etc.)

Men hvor finner jeg et norsk wordpress som har disse egenskapene? Har dere for eksempel sett ProSense theme.. synd det er på engelsk! Der er adsense allerede lagt inn.

Har vurdert dette flotte temaet, men blir det særlig lett å få inn adsense og tradedoubler i dette?:

https://www.webforumet.no/forum/webutvikling/2138-gratis-wp-theme-bloggdesigns_one.html
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
tulling99: Det er det samme themet jeg bruker på min blogg, og det skal ikke være noe vanskelig å få inn adsense og diverse annet reklame inn i det designet.

Adsense Injection

Tradedoubler reklame er jo satt opp 4 "rammer" til som er lett å utvide. 120x120.

Prøv temaet, og skal det være noe du har problemer med så er det bare til å spørre her, så får du nok av svar (enten av peterandrej eller av meg, siden jeg har testet dette temaet litt nå) ;) (og forsåvidt hvem som helst andre som har peiling på WP på dette forumet :p)

Lykke til :)
 

picxx

Well-Known Member
Har dere for eksempel sett ProSense theme.. synd det er på engelsk!

Veldig få themes som 'er på engelsk'.
Det lille som er hardkodet tar stort sett maks en halvtime å forandre, og resten setter man inn ved å velge den norske oversettelsen som finnes her:
Norsk WordPress 2.5.1 [Lenke til nedlasting i posten] « Norsk forum for WordPress og bbPress

Om du ikke får til dette selv er det bare å velge seg theme, og jeg skal ta oversettelen for deg for 200.- Send en pm :)
 

picxx

Well-Known Member
Tommelfingerregel : sett opp egen adserver!
IKKE! bruk adsense i denne, da dette vil ses på som 3.rd part (og man vil bli utestengt fra adsense) , men bruk det på alle andre annonser!
 
Topp