Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Logo ønskes kjøpt

Status
Stengt for ytterligere svar.
Logo ønskes kjøpt til siden som linkes til i FEED-tingen jeg har over.

Siden har innhold som sangtekster, cd anmeldelser, musikkvideo bla bla bla. Siden er mest norsk musikk relatert så det må komme tydelig frem i logoen.

Betaler 100,- med stor mulighet for bedre betalt hvis logoen er drit god.

send bildet på epost til musikkguiden {a] gmail(dot)com , legg på en watermarked PREVIE, den beste blir kjøpt. Jeg betaler på epostfaktura.
 

Ståle

Medlem
Tor Gunnar, uten å virke "slem" så tror jeg nok du vil ha bedre lykke på andre steder enn WF (så og si alle andre steder) når det gjelder en slik forespørsel. 100 kroner er lite, og etter skatt og regnskap så er det vel så og si ingen ting igjen av 100-lappen.

Vil anbefale deg å se på andre steder som DP, 99design, GAF ol, men selv der er 100 NOK lite penger.

Bare av nysgjerrighet, hva kunne du tenkt deg å betale for en "drit god" logo?
 
Tor Gunnar, uten å virke "slem" så tror jeg nok du vil ha bedre lykke på andre steder enn WF (så og si alle andre steder) når det gjelder en slik forespørsel. 100 kroner er lite, og etter skatt og regnskap så er det vel så og si ingen ting igjen av 100-lappen.

Vil anbefale deg å se på andre steder som DP, 99design, GAF ol, men selv der er 100 NOK lite penger.

Bare av nysgjerrighet, hva kunne du tenkt deg å betale for en "drit god" logo?

Finnes jo folk som ikke har firma som evt kunne solgt en logo uten at det trenger å beskattes. Er sikkert en flink ungdom som leser WF her uten eget firma/ENK? :p

Man trenger ikke skatte for enkelt beløp under 1000 kroner heller så lenge det kun er snakk om en gang?

Jeg er ikke interessert i å betale mer enn max 300.
 

Fredrik

Medlem
Javel du Tor Gunnar. En hundrings sier du. Det tilsvarer ved 499.- per time ca 10 minutter med moms. Så skal jeg bruke tid på å lage en faktura i tillegg. Som igjen koster sikkert 40 kroner å behandle i regnskapet. Da sitter jeg igjen med 60 kroner i mitt selskap. Dermed kan sitter jeg personlig igjen med etter skatt etc kanskje 20 kroner. Men bare hvis jeg er så heldig å vinne konkurransen.

Vi sier det heller slik: Du betaler svart 200.- og dermed basta.

Forøvrig har du en superlang og vanskelig tekst. skal www være med og skal .net være med? Uten å engang ha startet så ser jeg at det peneste blir med bare musikk-guiden. Kanskje til og med uten binde strek.

Hvilken farge skal du ha?
 

sKrud

Meget sliten student
textpreview.php


textpreview.php

Pengene kan du overføre til min paypalkonto..:) Disse er drit bra..så forventer 300kr her..
 

picxx

Well-Known Member
Kun 100.- for denne :D

Musikk-guidennet.png
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp