Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Logo til nettbutikk

janhag1

New Member
Hei,
vi ønsker å få produsert en proff logo til vår nettbutikk. I nettbutikken selger vi dyreutstyr.
Er det noen som påtar seg slike oppgaver her?

Med vennlig hilsen
Jan Erik
 

MartinR

Medlem
Sikkert veldig mange flinke her, om ikke ville jeg prøvd meg med 99designs.com. Har selv kjøpt logo derfra og var veldig fornøyd :)
 

enotodden

Medlem
Jeg prøver meg gjerne med noen skisser/forslag.
Ikke fornøyd = gratis.

Er du interessert kan du gjerne sende meg en pm her.

- Espen
 

Webhuset AS

New Member
Hei Jan Erik,

Vi kan lage en profesjonell og gjennomtenkt logo for din nettbutikk. Vi har gode grafiske designere. Hvis du er int. så kan du ringe 02145 eller sende en epost til webdesign/AT\webhuset.no så kan vi diskutere nærmere.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Et lite tips janhag1:

Jeg kjøpte en epostliste av lazaa her på forumet, som forøvrig er samme person som xbiz. Han reklamerte med 41.900 adresser, men da jeg hadde fjernet alle oppføringene som var listet mer enn én gang, ble det ca 22.000 igjen. Mange av adressene stod oppført både 5 og 6 ganger.

Her er forøvrig tråden: https://www.webforumet.no/forum/kj-p-salg-og-byttehandel/9931-unik-e-postliste-selges.html hvor man enkelt ser at det er samme signatur på brukeren, ergo samme person.

Jeg sendte vedkommende både mail og pm her på forumet, men uten svar. Telefonnummeret som jeg fant da jeg søkte opp WHOIS på domenet hans, var ikke lenger i bruk.

Så hvis Herr Martinsen er like seriøs til å lage logo`er som han er som selger av epostlister, ville jeg tenkt meg om to ganger før jeg la igjen noen penger der.

Syntes folk burde vite om slikt, det provoserer ihvertfall meg når man tar seg betalt for en tjeneste som ikke er slik man oppgir og deretter nekter å svare på henvendelser.
 
Sist redigert:
Topp