Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lyst på logo?

Marken4

New Member
Hei du der på andre siden! Her sitter jeg og kjeder ræva av meg og ønsker og gjøre noe artig. Derfor bestemte jeg meg for å øve meg på å lage en logo.. :D Så om du ønsker å få en litt middels dårlig/god (varierer veldig :p) logo kan du jo kanskje være snill og spøre? :D
 

peterandrej

pensjonert moderator
Ja, du kan lage en til:

MyBlogg.no

...hvis du vil. Hvis den er såpass bra at den blir brukt, så kanskje det vanker noen kroner også..
 

peterandrej

pensjonert moderator
MyBlogg.no skal ikke være noen blogg. Det er en hostingtjeneste for bloggere. Altså at man kan skaffe seg sin egen blogg via MyBlogg. Leverandør av webhotell for bloggere altså. Litt som blogg.no bare at MyBlogg koster penger.
 

Ståle

Medlem
Legg den ut i tråden da Marken, så kan vi få se på resultatet. :)
 

Marken4

New Member
Legg den ut i tråden da Marken, så kan vi få se på resultatet. :)
Her har dere de jeg har laget til nå.. dere kan jo tydelig se hvordan kreativiteten sank fra myBlog til heltOK Performance xD Det kan hende noen av dem vil bli endret på.


15evgqq.png

Til peterandrej

n67xig.png

Til testdriver
 
Sist redigert:

Marken4

New Member
Peterandrej: Ok ;)

Også laget jeg en ny logo.. Jeg ønsker forresten kommentarer på logoene mine så jeg kan finne ut hvor jeg kan forbedre meg og sånn.. ^^

2qck0hw.png
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg ønsker forresten kommentarer på logoene mine så jeg kan finne ut hvor jeg kan forbedre meg og sånn.. ^^

Helt ærlig. Det du lager holder ikke særlig høyt nivå. Anbefaler deg likevel å fortsette med å jobbe med dette siden du tydeligvis synes dette er morsomt å holde på med. Trening gjør mester, så bare jobb videre og prøv å utvikle deg.
 

Marken4

New Member
Helt ærlig. Det du lager holder ikke særlig høyt nivå. Anbefaler deg likevel å fortsette med å jobbe med dette siden du tydeligvis synes dette er morsomt å holde på med. Trening gjør mester, så bare jobb videre og prøv å utvikle deg.

Hyggelig å høre.. Jaja

Lagde forresten også en logo til en venn av meg nå nettopp..
2ln8e1e.png
 
Sist redigert:
Topp