Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mårn ja

CashList

Medlem
Vært medlem en måneds tid.....og helt glemt å presentere meg (fy fy)


Utflytta bygdekar fra Oslo, og gjort meg til Vestfolding med sjøutsikt!


Jobber som agent og frilans copywriter, samt advertising/marketing.

Fant dette forumet ved en rein tilfeldighet......tror jeg googla ett eller annet.


Starter webside i september/oktober...så status på det kommer senere
Kunne gjerne tenke meg hjelp til oversettelse på forskjellige språk, finnes det noe program til det? (er litt grønn der ja)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Oversettere er litt i tvil om det svarer seg å bruke translate.google.com for å oversette setninger automatisk for å så bearbeid det, eller til å oversette for hånd.
Redigeringsarbeid er visstnok vesentlig forskjellig fra oversettelsesarbeid. Vet ikke hva du synes om det selv, men jeg ser ihvertfall poenget - bare ikke alltid ;)

Du skriver at du jobber som agent. Du kan kanskje utdype det litt (jeg = nysgjerrig)?
 

CashList

Medlem
Google Translate er jo bare morsom....og helt håpløs og bruke i slike sammenhenger.
En dag fant jeg bare ikke ordet "underbillag" på norsk. Så jeg tok en Google, "Under the Bus" fikk jeg til svar! haha

Om jeg finner noen med gode tysk, fransk og spansk kunnskaper så bruker jeg heller de enn å bruke Google Translate. Betaler heller litt og får et godt produkt:)


Ja jeg er agent for et selskap i xxx-industrien. Hovedsakelig promotør, selger og mellommann i ansettelser.
 
Topp