Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mafiasos.com

Gnukk

New Member
Mafiasos - Slaget om makten er ett nytt konsept mafiaspill. Her prøver vi skape funksjoner som ikke finnes på andre mafiaspill, men det finnes blant annet krim, biltyveri osv. Samtidig prøver vi gjøre det så realistisk som overhode mulig.

Du får registrere deg i dag og sjekke ut, og gjerne komme med litt tilbakemeldinger om hva som kan gjøres bedre osv.

Mafiasos - Slaget om makten
 

ChrisE

Medlem
Jeg har ikke tatt meg tid til å registrere på siden enda. Jeg skal få gjort det kveld. Men en ting som slår meg er at det finnes så ufattelig mange mafia browser spill der ute. Bygger du videre på et system som allerede er utviklet, eller har du kodet alt selv?

Det finnes så ufattelig mye fett man kan gjøre med browser-spill, men det virker som alle har hengt seg opp i akkurat middelalderen eller mafia...
 

to-ov

Medlem
Et lite tips til deg hvis du vil ha flere tilbakemeldinger:
Lag en gjestekonto slik at de som skal gi tilbakemeldinger slipper å registrere seg.

Min erfaring er iallefall at du vi få flere tilbakemeldinger ved en slik fremgangsmåte.
 

tyr897

Medlem
Er vel og bra å ha "funksjoner" andre mafiaspill ikke har, men hvorfor ikke tenke litt mer unikt?

Hvorfor nok et mafiaspill? Hva er det som virkelig skiller dere fra de andre? Muligheten for en og annen ekstra funksjon forslår liksom ikke helt, jeg ville vurdert et nytt konsept.
 

Kassimaja

Geocacher
Er vel og bra å ha "funksjoner" andre mafiaspill ikke har, men hvorfor ikke tenke litt mer unikt?

Hvorfor nok et mafiaspill? Hva er det som virkelig skiller dere fra de andre? Muligheten for en og annen ekstra funksjon forslår liksom ikke helt, jeg ville vurdert et nytt konsept.

Nettspillet "Webforumet" Du kan velge om du vil være designer, programerer, markedsfører eller snoker...

Du kan skrive innlegg i et fiktivt forum og skaffe deg ryktepoeng fra de andre og hvis du bemerker deg positivt og ønsker det selv kan du fåen slags administratorrolle du kan utøve etter beste evne.

Etterhvert som du får bedre "skills" kan du begynne å ta på deg jobber og begynne å tjene grunker. Du begynner i det små og tar tar underbetalte jobber som de med flere erfaringspoeng enn deg kritiserer deg for å ta fordi dette medfører færre godt betalte jobber til dem.

Er det noen som har flere ideer til gode funksjoner? ;)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg vet nå ikke helt om det hjelper og komme med mye tilbakemeldinger her. Tilsvarende forumtråd har jeg jo lest på 3 forkjellige diskusjonsforum nå, så om dette er en slags markedsføring eller om du bare vil ha enormt mye tilbakemeldinger vet jeg ikke.

Jeg for mitt vedkommende reagerer allerede på spillet før jeg registrerer meg. Her har vi jo da altså et bilde som hopper noen piksler mot venstre allerede etter jeg klikker den første link jeg ser, som da er "Register," en feil jeg må si jeg ikke liker på nettsteder.

Videre reagerer jeg faktisk også på teksten du har under registrering. Jeg føler på en måte at teksten under selve bildet ikke har noe der nede og gjøre. Der hvor du har skrevet "Registrering av bruker
Fyll inn all innformasjon du blir bedt om og fylle ut. Trykke neste for og gå til neste steg av registreringen. Trykk tilbake for og endre/sjekke over innformasjon du har skrevet inn."
føler jeg at hører hjemme oppe med registreringskjemaet. Der nede hører heller footeren din hjemme.

Dessuten mener jeg også at du burde hatt en liten margin i bunnen på siden. Footeren sitter gjemt altfor langt nede i bunnen. Det er greit nok at det er en footer, men allikevel blir en footer litt tøffere med et par piksler fra bunnen.

@Ståle Edstrøm - Tenker du at vi kan betale med en sms fra mobil dersom vi vil ha follow-lenker i forumet? Det syns jeg er en god tanke hvertfall. Kassa må jo også tjene kroner.
 

Kassimaja

Geocacher
@Ståle Edstrøm - Tenker du at vi kan betale med en sms fra mobil dersom vi vil ha follow-lenker i forumet? Det syns jeg er en god tanke hvertfall. Kassa må jo også tjene kroner.

Det er absolutt en inntjeningsmulighet, men jeg tenkte mer på at du kunne betale en liten sum på sms (50-100 kr.) for å få navnet ditt i en fancy font, gjerne med glitter siden det nærmer seg jul.
 
Topp