Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Magento 2 (?) nettbutikk

KristianV

New Member
Vi sjekker for tiden ut alternative nettbutikkløsninger. I den forbindelse hadde vi satt veldig pris på om noen av dere ville dele deres erfaringer!

Vi har per i dag Magento 1.9 og er stort sett fornøyde med løsningen, ser det derfor som mest naturlig å gå for en Magento 2 løsning, men er åpen for alternativ.

Vi har en omsetning på rundt 15 mill og 1300 varelinjer. Tenker i utgangspunktet at vi klarer oss med et standard design, må selvfølgelig være mobilvennlig, responsivt og brukervennlig. Er derfor på utkikk etter en seriøs leverandør som kan levere en standard løsning (med tilpasninger) til en hyggelig pris.

Noen som har anbefalinger?

Når jeg først er her inne og er frimodig nok til å spør etter tips, lurer jeg også på om dere har noen anbefalinger til ERP system? Bruker de fleste av dere kun regnskapsprogram integrert med nettbutikken eller fullt ERP system?

Håper noen vil dele tips og eventuelle erfaringer med oss og gjøre det enklere for oss å ta riktig avgjørelse her! :)
 

ptomter

Medlem
Hei, jeg er interessert i å komme kontakt med dere men ønsker gjernelitt mer informasjon her eller i PM, om hva dere har i dag av moduler/opplegg/integrasjoner osv. Selv om Magento 2 er kommet, så vil jeg anbefale dere med å vente med denne til siste kvartal i år eller ev. kanskje også første kvartal neste år da det forsatt er er en del småutfordringer og barnesykdommer som dukker opp hele tiden som er greit å få luket unna, det er også derfor Magento 2 foreløpig kun anbefales for de som har "hjerte" til å oppleve feil.
 
Topp