Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Magento Store - Strålende fornøyd!

eekern

Medlem
Ser mange som starter nettbutikker ofte bruker opp til 5,6000kr (pluss et gitt kostnad i måneden) så vil bare gi dere på forumet her et lite gull tips:

Jeg har nå registrert meg hos magento.com (kun 60kr) måneden, og fått en designer til å lage designet etter mitt ønske - pris litt over 1000kr!

hva syntes du?
One T of Mexico

Mail til designer hvis noen vil gå for det samme løsningen:
officialstupid@gmail.com (Rawi)

Domene vil bli endret, og siden vil bli ferdig neste år, da jeg flytter til Mexico for å minske toll belegg og leve livet på stranden =)

Skal holde dere oppdatert hvordan prosjektet går!



(Setter STOR pris på innspill og konstruktiv kritikk evt, hva som burde endres/legges til)
 
Sist redigert:
Vel, det er jo ikke veldig mye design her?

Joda, det er design selvom det ikke er så mange grafiske elementer, men jeg ville nok heller brukt 400-ish kroner på noe slikt i stedet: ClassiShop Magento Template Preview - ThemeForest

Ellers er det ikke så lett å gi tilbakemeldinger når du kun har to produkter, ingen bilder og teksten på skjortene på arabisk (tror jeg det er).

Må nok si meg enig med Dag her ja.
Buy knappen ser veldig rar ut, det stikker ned noe svart under "Buy". I tillegg ser ikke den headeren spesielt fin ut. Spesielt når dette kommer opp: Free shipping on all orders Worldwide. Ordet Wordwide der ser helt forferdelig ut.

Men uansett, siden dette er starten din så har du en lang vei å gå før alt er klart. Lykke til :)
 

zapotek

Medlem
Vanskelig å uttale seg når siden er såpass uferdig. Hva er konseptet? Å selge en plain t-skjorte uten trykk for 30 dollar stykket på det internasjonale markedet? Uten et vanvittig sterkt varemerke, tror jeg det er veldig veldig vanskelig.
 

eekern

Medlem
Hei, siden er bare halvferdig ja=)

Nei, det kommer logo nederst til venstre og kundene skal få valget med å velge stoff som vi syr på som lommer. Kan også velge hvor lommen skal være. 200kr inkl mva og frakt verden rundt må da være en god pris? (selger også 3 for 2 tilbud hele året) siden frakten tar mesteparten i 30$ prisen ;)
 

eekern

Medlem
kan noen sende meg en bilde av buy-knappen, så jeg kan klage til designeren?

fungerer utmerket hos meg :S
 

zapotek

Medlem
Hei, siden er bare halvferdig ja=)

Nei, det kommer logo nederst til venstre og kundene skal få valget med å velge stoff som vi syr på som lommer. Kan også velge hvor lommen skal være. 200kr inkl mva og frakt verden rundt må da være en god pris? (selger også 3 for 2 tilbud hele året) siden frakten tar mesteparten i 30$ prisen ;)

Dyrere enn f.eks. t-shirts.com. Hvordan tenker dere å markedsføre produktet?
 

eekern

Medlem
Dyrere enn f.eks. t-shirts.com. Hvordan tenker dere å markedsføre produktet?

T skjortene vi skaffer er av den råeste kvalitet. Det er uten tvil det vi skal satse på. Holder passform vask etter vask. 100bamboo som gjør den ultra komfortabel og en meget god passform. Jeg har selv kjøpt enkle hvite trøyer fra 100vis av leverandører og aldri fått den kvaliteten jeg selv kan bestille nå!

t-shirts.com kan ikke tilby å sy på lommer btw, kun print. ;)


(Kundene kan selv velge farge på "T" logoen, og om de skal ha den på brystet eller nederst til venstre på skjorten.)
 

eekern

Medlem
han sa han skulle fikse det, regner meg det er i orden ut dagen. Fonten på "shop"? burde jeg lage den et hakk større?
 
Sinnsykt med luft på toppen. Folk med nettbrett, bærbar PC med lav oppløsning får ikke med seg budskapet!

Ellers ser knapper, bilder og alt annet "uferdig/uproft" ut. Hadde jeg besøkt denne siden, hadde jeg klikket på "back" knappen forholdsvis raskt.

... så du har noe å jobbe med, men jeg er sikker på at du fikser det med litt ekstra innsats!
 
Topp