Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Magnusson melder inn

adiabatisk

Medlem
Hei folkens,

da er jeg og blitt en del av menigheten til WebForumet.

Mitt navn er Morten Magnusson, og jeg jobber med salg (prosjektering) & markedsføring av alle slags typer varmevekslere i Norge og Island (lett industri, HVAC).

Privat har jeg mange mange interesser (foto, mobil, astronomi, Audio / Video og smartphones +++), og en av dem er WWW.

På nett driver en teknologiblogg, en lenkekatalog, samt et forum for bloggere.

Drivkraften bak alle mine prosjekt er at jeg elsker å starte og drive noe som ligger innenfor mine egne interessefelt, og på samme tid skape noe som andre kan ha nytte av. I den grad jeg skriver noe fornuftig da.:D

Oki, tror det holde enn så lenge:)
 

adiabatisk

Medlem
Takk for det Tonny.

Jeg er nødt til å legge til at jeg er rimelig imponert over hva du har fått til her på WF...:D

Hvor lang tid etter oppstart vil du si det gikk før du begynte å se så smått med trafikk?
 

Tonny Kluften

Administrator
Tonny, er det antall unike besøkende per dag som vises?

Husker ikke, skal sjekke senere, men jeg mener at antall besøkede pr.dag er på rundt 1500 og unike pr dag er på rundt 1000, sidevisninger rundt 7000. Er egentlig ikke så opptatt av hvor mange besøkende det er her, så lenge postene er bra. Burde jobbet mye mer med SEO og særlig innlenker, vet at mange kunne tenke seg å linke til spesifike tråder og kategorier hvis de ble spurt om det, men tida strekker ikke til.

Ikke glem å hilse vårt nye medlem velkommen da...
 
Topp