Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mailingliste

mkander

Medlem
Hei

Jeg har en mailingliste med ca. 2500 personer (engelskspråklige globalt).

Hvor mye kan jeg tjene på disse tror dere og hvilke muligheter for inntjening ser dere? Hvordan ville dere utnyttet denne ressursen til å tjene penger? Tar også gjerne imot forslag til hvilke affiliate programmer som er bra osv.

hilsen Magnus
 

sKrud

Meget sliten student
2500 er ikke kjempe mye.. Men du kan jeg begynne med å sende dem faste gode nyhetsbrev. Slik at de blir obs på mailene fra deg. Etter du har klart å etablere "kontakten", kan du prøve deg på å selge inne ting i artikklene dine.. Dette kan jo være hva som helst.....

PPC er jo greit, men ofte er gode lead/sale kampanjer meget gunstige... Husk at om du skal bruke annonsører som TD eller lignende bør du høre med annonsøren før du sender ut eposten...
 

picxx

Well-Known Member
Det hele beror jo på hva dine abonneneter forventer av ditt nyhetsbrev.
Om du lover dem "verdens beste tips innen seo" og gir dem en masse linker til konkurranser hver dag vil jeg ikke tro du scorer noe særlig.
 

mkander

Medlem
Takk for svar. Foreløpig har jeg ikke sendt ut noen mailer. Epostadressene er medlemmer på en tjeneste jeg driver. Leste en gang (Tror det var Bjrl?) som sa at man kan regne med 1 kr pr epostadresse pr mnd hvis man sender ett nyhetsbrev pakka godt med inntektsbringende lenker i uka. Hva tror dere om det? Hørtes litt mye ut synes jeg.
 

picxx

Well-Known Member
Leste en gang (Tror det var Bjrl?) som sa at man kan regne med 1 kr pr epostadresse pr mnd hvis man sender ett nyhetsbrev pakka godt med inntektsbringende lenker i uka. Hva tror dere om det? Hørtes litt mye ut synes jeg.

Personlig ligger jeg godt over 1.- / mnd / adresse på mine lister(rundt 12.-/adresse på 1K adresser), men ting må være målrettede.
 

mkander

Medlem
Alle er folk som har regga seg på fotoalbumsida (engelske) jeg driver. Får se om jeg finner noe bra som kan rettes inn mot de da ;) Hadde vært deilig å fått til 12 kr per adresse :p
 
Topp