Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Managed server

vidarlo

Apache-junkie
Hola!

Har tenkt litt over folk her på webforumet og dedikerte servere. Stortsett er det slik at folk sitter med 3-4 websiter med middels trafikk på en boks, og masse wasted ressurser. Tenkte derfor eg kunne samle 10-12 personer på en webserver, som har nok ytelse til å gi alle bra ytelse, og tilby managed server.

Er det folk som har interesse for dette? Prisen blir avhengig av kor mange det blir, men håpet var at det blir en del billegare enn dedikert server for kvar enkelt, samtidig som folk slepp å tenke på drifting av serveren.

Dei som har interesse av dette får poste her eller sende meg en PM med sine behov :)
 

vidarlo

Apache-junkie
Jeg blir med hvis prisen er ok. Men vil det bli noe kontrollpanel eller må alt gå gjennom deg? Altså opprettelse av domener, epost osv osv.

Det kommer litt an på folket - har sett på ei løsning med eit kontrollpanel for domener og DNS... Men tanken var å få til et kontrollpanel for domene og slikt. Når det gjelder e-post er det ingen som slår google mail, så veit ikkje om det er et veldig prioritert område i et slikt prosjekt... google tilbyr enkelt og greit et overlegent produkt gratis.
 
Topp