Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Manglende Sesam-tracking hos Tradedoubler

webmoney

Søkemotoroptimist
Jeg har hatt Sesam-søkeboks hos Tradedoubler i noen uker, og har hatt 1000 visninger og 200 søk på denne hver dag.

De siste tre dagene har Tradedoubler vist null visninger og null søk på denne Sesam-søkeboksen.

Noen andre som har samme erfaring, enten med Sesam-programmet eller andre programmer hos Tradedoubler?
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Forklaringen kom. Synes den var så spektakulær at jeg måtte poste den:

sesamstopp.jpg
 

Mats@TD

Medlem
Det er standard prosedyre når det som kalles "Pre-Payment" kontoen til en annonsør går tom. En annonsør hos TradeDoubler betaler alltid inn på beløp på forskudd og har en "Pre-Payment" konto hos TradeDoubler. Når denne nærmer seg å være tom, blir det sendt ut en faktura til annonsør.

Hvis trafikken i dette tidspunktet f.eks. øker kraftig, vil man kunne oppleve at annonsørens kontoen går tom fordi annonsøren ikke har nådd å fylle på kontoen tidsnok. Når dette skjer går annonsørens konto i pause og all statistikk blir utilgjengelig for annonsør og publisher. All statistikk lagres hos TD og blir tilgjengelig igjen når programmet er ute av pause.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Sesam-kontoen hos TD har gått tom igjen, og all statistikk er dermed ikke synlig. Jeg holder ut, lar være å fjerne Sesam-søkeboksene og håper at de betaler. Men selvfølgelig innmari irriterende at Sesam ikke har ting på stell.

Hvordan gjør dere andre det? Forsvinner Sesam-søkeboksene deres eller lar dere søkeboksene stå? 1881.no betaler 90 øre pr søk, og er et aktuelt alternativ til både Sesam og Google Search.
 
Sist redigert:
Topp