Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Markedsføring gjennom rabattkoder

ellaro

Medlem
Det er ikke bare å slenge ut koder på slike sider. Sidene er ikke interessert i koden din hvis de ikke tjener på salget som listingen av koden genererer.

Ok, da har jeg misforstått, tipset om en rabattkode som jeg opprettet for nettbutikken. Da blir ikke den listet der før jeg evnt har inngått en avtale om hva rabattkupong siden sitter igjen med? Slik å forstå?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Det er ikke bare å slenge ut koder på slike sider. Sidene er ikke interessert i koden din hvis de ikke tjener på salget som listingen av koden genererer.

Jeg kan love deg at ikke alle tenker på den måten.
 

Steve Cash

Medlem
Du mener nok gjerringknark.com. Gjerrig.com viser en plakat i 2 sekunder som sier at domenet er til salgs, og slår deretter over på en sexside. (Jeg liker ikke å bli omdirigert til lugubre sider.)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Gjerrigknarken er korrekt ja. Men gidder da ikke promotere en rabattkode som går ut om 24 timer....;)
 

ellaro

Medlem
Vi driver en rabattkode nettsted som heter LittBilligere.no. Kan opprette en gratis profilside hos oss hvor du kan legge ut rabattkoder selv.

Det eneste vi spør om til gjengjeld er en link fra nettbutikken til oss.

PM hvis det er interessant :)

Når man driver nettbutikk så er ikke målet å få kundene til å forlate siden vår til gjengjeld for en rabattside. Så ikke interessant for oss dessverre.
 
Topp