Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Market Samurai til halv pris frem til fredag - til søkeordanalyse

InVert

Blogger
Market Samurai er sikkert kjent for noen, de kjører nå halv pris på programmet sitt frem til fredag for de som er interessert.

Programmet kan brukes til å se hva konkurrentene som ligger på topp 10 listen i Google gjør, slik som antall linker, indeksert innhold osv. Samtidig som du kan finne nye lukrative søkeord ved å gjøre et søk og sortere på verdien disse har i AdWords, antall søk osv...

Du finner det på det på linken under:

Affiliate link: RARE Market Samurai 50% HALF-PRICE Discount + SECRET Sources Of FREE Traffic No One Knows About...

Ikke affiliate link: RARE Market Samurai 50% HALF-PRICE Discount + SECRET Sources Of FREE Traffic No One Knows About...

Du kan lese mer om det på bloggen min som ligger i signatur ved å søke på Market Samurai der :)
 

Travellingman

Nettgrunder
Er det noen andre her inne som bruker Market Samurai? Erfaringer?

@InVert er dette en engangs-sum? Hvor lenge har dette programmet eksistert? Blir det oppdatert i ny og ne?

Skulle jeg finne på og kjøpe det skal jeg selvsagt bruke din afflink ;)
 

InVert

Blogger
@Travellingman: Det er en engangs-sum ja, jeg betalte $149 for min versjon og har fått med alle oppgraderinger siden jeg kjøpte det. De har selvfølgelig utvidet med andre programmer i porteføljen sin, men dette var det første. Første eposten jeg har om det er fra sommeren 2008, i forbindelse med Ed Dale sin "30 Day Challenge", hvor det ble brukt som KW program. Og takk for det siste ;)
 

InVert

Blogger
Er du fornøyd me MS? Hva bruker du det mest til ?

Jeg bruker mest 3 av modulene i programmet:
  • Keyword Research
  • SEO Competition
  • Rank Tracker

Den første sier seg selv, og gjør det enkelt å dykke dypt i et generelt søkeord. Blir gjerne en del tabs med søkeord ut av det. :)

Den andre er for å se hvordan de rundt 10 første resultatene har gjort det i forhold til innhold, linker osv... Egentlig for å se om det er mulig å komme seg opp dit. Avslører da også lett om det er noen sider som er satt opp med korttidsperspektiv, med for mye linker og lite innhold.

Den siste sjekker for deg hvor siden din ligger i forhold til søkeord som du er interessert i.

Resten har jeg ikke satt meg så inn i, og blir derfor sjeldent brukt av meg.
 

hvaer

Medlem
Man får hva man betaler for. Market Samurai er ett svært tregt program, men det gjør nytten om man orker ventetiden. Jeg for min del velger bedre løsninger, men de koster også vesentlig mer.(594 dollar i året)
 

InVert

Blogger
Man får hva man betaler for. Market Samurai er ett svært tregt program, men det gjør nytten om man orker ventetiden. Jeg for min del velger bedre løsninger, men de koster også vesentlig mer.(594 dollar i året)

Market Samurai i seg selv er ikke tregt, det er innhenting av data fra 3. parter som er det som kan ta tid. Google Adwords og Majestic blant annet er det som tar mest tid.

Testet nå for å se, ca 15 sekunder på å finne frem en liste på ord innenfor et emne, fra 1 til 10 ord per søkeord, deretter ca 20 sekunder på å hente inn verdien av søkeordene, konkurranse, estimert trafikk og trender for søket fordelt på måneder.

Hvilke programmer bruker du hvaer? Alltid spennende å prøve noe nytt, men må kanskje være enda mer aktiv enn meg for å forsvare den kostnaden :)
 

hvaer

Medlem
Hvilke programmer bruker du hvaer? Alltid spennende å prøve noe nytt, men må kanskje være enda mer aktiv enn meg for å forsvare den kostnaden :)

Jeg bruker SeCockpit. Det går an å prøve det for 1$ for de første 5 dagene(Merk:affiliatelink). Ser dog at prisen har økt med 100 dollar for halvåret, ift. den prisen jeg har låst meg til.

I utgangspunktet er det altfor dyrt for meg også, men problemet er at alt annet blir ubrukelig, når man har vent seg til dette, så jeg leverer noen seorapporter for ett firma jeg jobber litt for, så jeg får inn det jeg betaler for det. Vurderer å ta for meg fiverr også, fordi jeg kan fint levere 5-6 rapporter i timen+mersalg, så kan nok dra inn 50-60 dollar timen for salg av dette på fiverr.

Er dog ikke helt alene der....
 
Topp