Kjapp og trygg hosting for Wordpress

MartinR jager drømmen.

MartinR

Medlem
Hei alle sammen.

Martin heter jeg, 25 år og fra Kristiansand.

Jeg har vært her en stund som ''gjest'', og syns nå var en passendes tid å titte fram fra mørket. Tidlig i november sa jeg opp jobben min for å følge drømmen, nemlig det å drive en egen nettbutikk. Planleggingen av dette har dog foregått over mye lengre tid enn dette.

Akkurat nå driver jeg med de aller siste forberedelsene før det blir jul og nyttårsferie.

Jeg ser det er mye flinke folk her, og jeg skal ikke se bort ifra at jeg kommer til å hyre noen her til hjelp på områder der jeg selv ikke strekker til.

Mvh Martin
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Hei Martin,

Og lykke til med din gründersatsing! Det blir interessant å se resultatet, når nettbutikken din lanseres.

Det høres ut som du satser hardt/alt(?), men det øker i alle fall oddsen for å overleve - og videre lykkes i det lange løp. :)
 

MartinR

Medlem
Hei Martin,

Og lykke til med din gründersatsing! Det blir interessant å se resultatet, når nettbutikken din lanseres.

Det høres ut som du satser hardt/alt(?), men det øker i alle fall oddsen for å overleve - og videre lykkes i det lange løp. :)

Takk takk Marius.

Det blir nok ikke noe hobbyprosjekt nei. Man må satse litt for å vinne. Jeg kommer til å ofre mye om ikke alt for at dette skal gå i boks. Så vi får se :)
 
Topp