Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Media Total AS

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Media Total har stor kompetanse på annonsesalg på Tekst-TV og Internett. Vi har gode forbindelser til landets største annonsører og mediebyråer. Vi er 23 ansatte og har hovedkontor i Bergen.​
Vurderer å sette bort annonseringsjobben på en nettside, og har sett meg ut disse da dem tar seg av annonseringssalg for mange andre store nettsteder. Noen her som har noe erfaring med disse, eventuelt noe annet å dele om dem?

Adresse: Media Total as
 

peterandrej

pensjonert moderator
De har sikkert noen minstekrav for hvem de gidder å selge reklame for. Hvis ikke minstekravene er all verdens, kan det jo hende jeg sender en mail for å spørre om de kan fylle bloggen min med reklame.

Høres jo veldig lettvint ut at noen andre selger reklamen, ikke sant?
 

clinton4

Medlem
Jeg har kjøpt annonseplass av dem og de er svin dyre "i mine øyer". Men det er vel kansje bare greit for din del, hvis de klarer å skaffe kunder da.
 

picxx

Well-Known Member
Noen her som har noe erfaring med disse, eventuelt noe annet å dele om dem?

Adresse: Media Total as


Det du gjør, om andre her inne ikke har noen erfaring med dem, er jo å kontakte dem å ber om referanser som du selv kontakter for å høre hvordan de kvalitetsmessig ligger.

Er mye enig med MrLeone, men er også enig i at det å selge inn annonser selv på en side er ekstremt tidkrevende, så en må selvsagt selv vurdere ROI på den tiden man bruker (eller mister).​
 

Christian

Medlem
Vi har vært litt i kontakt med de. Har avtalt at vi skal komme tilbake de etter vi har hatt en skikkelig brukerundersøkelse på siden vår, så får vi se hva som skjer. Så nei, ikke noen erfaringer før om et par uker :)
 
Topp