Kjapp og trygg hosting for Wordpress

MEGAKRISE! Contact form 7 har slutta å virke på alle sidene mine!

tulling99

Medlem
MEGAKRISE! Contact form 7 har slutta å virke på alle sidene mine!

Når jeg tester skjemaene får jeg "Takk, meldingen er sendt", men det kommer aldri noe i e-post eller spamboks(hvor de pleier å komme). Jeg får dem rett og slett ikke. Har forsøkt å bytte til en annen e-postadresse, men det hjelper ikke.

Hva kan få denne til å slutte å virke på alle sidene, sånn plutselig? :(((
 

zapotek

Medlem
Skudd i mørket: Du sender dem ikke til en epostadresse hvor du har begrenset lagringsplass? Dette skjedde nemlig med meg på en online.no adresse for et års tid siden. Måtte logge meg inn og slette gamle mailer manuelt.
 

tulling99

Medlem
Jeg har forsøkt å bytte til en annen hotmailadresse, og til gmail. Men ingenting virker. Jeg har en side som ikke ligger på samme server som de andre, og der virker skjemaet.

Jeg har ikke foretatt noen endringer av wordpress eller pluginnen i denne perioden. Jeg forsøkte imidlertid å oppdatere wordpress for å se om dette fikset problemet, noe det ikke gjorde.

Har sendt mail til webhosten nå, for å finne ut om de har gjort noen endringer. Takk for hjelp så langt.
 

tulling99

Medlem
De sier de ikke har gjort noen endringer.

Jeg ahr forsøkt to SMTP plugins, ingen av de virket (kunne ikke sende test-email engang...).

Forslag?
 

tulling99

Medlem
Enden på visa var at jeg ringte Uniweb og snakket med support, så flyttet vi hele sulamitten fra min amerikanske host og over til Uniweb mens jeg satt på telefonen. Gikk veldig smooth, ingen nedetid.

Google pagespeed økte fra 45 til 88, som en slags bonus! =)
 

picxx

Well-Known Member
Hva var din amerikanske host?
 

tom3008

Medlem
Enden på visa var at jeg ringte Uniweb og snakket med support, så flyttet vi hele sulamitten fra min amerikanske host og over til Uniweb mens jeg satt på telefonen. Gikk veldig smooth, ingen nedetid.

Google pagespeed økte fra 45 til 88, som en slags bonus! =)

Var det ikke noe problemer med mysql heller? :) Guidet dem deg hele veien?
 
Sist redigert:

tulling99

Medlem
Min amerikanske host er Imhosted.com.

Ja, eller de fiksa det for meg. Jeg fikk noe påloggingsinfo hvor jeg skulle laste opp wordpressfilene, samt sql-filen. Så ordnet de det mens jeg satt på telefonen. Navnetjenerne ble endret etterhvert, og endringene var aldri merkbar for noen.

Det skal sies at kontaktskjemaet ikke virker nå heller.. Men da får jeg oppdatere contact form eller bytte til et annet form.
 

Tonny Kluften

Administrator
Kan bekrefte at Hostgator også har noen nye konfigurasjoner som gjør at epost til noen adresser (ikke alle) ikke blir sendt. Det er nok noen nye funksjoner/programvareoppdateringer på serverprogramvare eller PHP som forårsaker dette. Det skjer på masse servere verden over uavhengig av hostingfirma.

Så hvis du har et kontaktskjema på nettsida di bør du sjekke at det fungerer, NÅ! ;)

Hvis du bruker contact7 og ikke får epost er eposten tapt, bruker du Gravity Forms så er ikke epostene tapt fordi Gravity Forms lagrer eposten i databasen og du kan enkelt finne den igjen i wordpress-kontrollpanelet.
 
Topp