Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Menta ANS

Menta

New Member
Hei!

Mitt navn er Håkon Bjerkenes og er ny på dette forumet, men tenkte det var på tide å kommunisere med andre mennesker med samme interesser komplimenterende kunnskap. Jeg og min partner startet for over 2 måneder siden denne nettbutikken: Missingpiece Nettbutikk med accessories for menn!, og har nå planer om å starte opp flere. Jeg er selv webutvikler, designer og utdannet siviløkonom. Vi driver selskapet (Menta ANS) fra Bergen og trives foreløbig med det :)
 

kongen

kongemedlem
Dette var en av de bedre nettbutikkene jeg har sett, hvilken løsning ligger bak nettbutikken?
 

Menta

New Member
Pong: Venter litt med å poste våre nye nettbutikker ideer i et slikt et kreativt miljø ;) Hvem her driver tie.no?

Ellers er det riktig som sagt at vi benytter webshopløsningen til Keyteq.no. Jeg har tidligere jobbet her som designer og implementør så ble logisk å velge denne løsningen. Er absolutt en jeg kan anbefale til dere eller deres kunder. Dette er ikke en ferdigløsning/malbasert, så man må sette opp alle maler av html, css selv. Fordelen er at man trenger ikke kunne en eneste programmeringskode, alt av funksjonalitet som trengs er tilgjengelig i systemet.

Jeg har fått et par oppdrag til design og implementasjon basert på denne nettbutikken. Så om noen trenger den type tjenester, let me know :)
 

asundlihardig

New Member
Æsj, hadde håpet det var noe open source... sikkert kostbart å benytte "profesjonelle" løsninger...

Hei

Jeg heter Alexander, og er daglig leder i Keyteq AS. Jeg kan varmt anbefale Håkon Bjerknes, og den kompetansen han har.

Systemet vårt er ikke opensource. Det betyr ikke at det trenger å være dyrt:) Hvis du er webutvikler og ønsker å utvikle nettsidene selv, koster systemet fra 1490 kr i etablering og fra 590 kr i abonnement. Dette inkluderer e-post, lagring og noen gb trafikk hver mnd.