Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Menta ANS

Menta

New Member
Hei!

Mitt navn er Håkon Bjerkenes og er ny på dette forumet, men tenkte det var på tide å kommunisere med andre mennesker med samme interesser komplimenterende kunnskap. Jeg og min partner startet for over 2 måneder siden denne nettbutikken: Missingpiece Nettbutikk med accessories for menn!, og har nå planer om å starte opp flere. Jeg er selv webutvikler, designer og utdannet siviløkonom. Vi driver selskapet (Menta ANS) fra Bergen og trives foreløbig med det :)
 

kongen

kongemedlem
Dette var en av de bedre nettbutikkene jeg har sett, hvilken løsning ligger bak nettbutikken?
 

Menta

New Member
Pong: Venter litt med å poste våre nye nettbutikker ideer i et slikt et kreativt miljø ;) Hvem her driver tie.no?

Ellers er det riktig som sagt at vi benytter webshopløsningen til Keyteq.no. Jeg har tidligere jobbet her som designer og implementør så ble logisk å velge denne løsningen. Er absolutt en jeg kan anbefale til dere eller deres kunder. Dette er ikke en ferdigløsning/malbasert, så man må sette opp alle maler av html, css selv. Fordelen er at man trenger ikke kunne en eneste programmeringskode, alt av funksjonalitet som trengs er tilgjengelig i systemet.

Jeg har fått et par oppdrag til design og implementasjon basert på denne nettbutikken. Så om noen trenger den type tjenester, let me know :)
 

asundlihardig

New Member
Æsj, hadde håpet det var noe open source... sikkert kostbart å benytte "profesjonelle" løsninger...

Hei

Jeg heter Alexander, og er daglig leder i Keyteq AS. Jeg kan varmt anbefale Håkon Bjerknes, og den kompetansen han har.

Systemet vårt er ikke opensource. Det betyr ikke at det trenger å være dyrt:) Hvis du er webutvikler og ønsker å utvikle nettsidene selv, koster systemet fra 1490 kr i etablering og fra 590 kr i abonnement. Dette inkluderer e-post, lagring og noen gb trafikk hver mnd.

Hvis man skal benytte vår kompetanse, og våre utviklere, tar vi fra 950 kr pr time. Ta kontakt med meg hvis du ønsker å teste vårt system.

Alexander
 

ChrisE

Medlem
Velkommen til forumet. Interessant å se at dere har startet en slik nettbutikk. Jeg satt i fjor å ruget på samme ide, men endte opp et litt annet konsept da det var en annen mulighet som spratt frem. Det betyr ikke at deres ide ikke god, for det er den absolutt. Jeg kommer nok til å kjøpe et par plagg av dere skal du nok se ;)
 
Topp