Merke tråder jeg liker..

Pandora

Medlem
Hei alle sammen og en riktig god søndag til dere :)
Jeg surfer rundt på WF og finner stadig vekk interessante og informative innlegg som jeg ønsker å "lagre" for å lese nærmere senere.
Er det en enkel funksjon som gjør at jeg får en slik enkel tilgang,
eller må jeg belage meg på å huske "hvor og hvor" ..

Erlend

Medlem
God idé du kommer med her. Du kan jo alltids bokmerke den, men en "merkefunksjon" ville gjort det lettere.

Pandora

Medlem
:)

I den første posten i alle tråder, kan du klikke på "Trådverktøy" - "Abboner på denne tråden".

Da kan du enkelt gå til "Kontrollpanel" -> "Vis abonnement" for å finne igjen trådene.

Hei Dag :)

Prøver det du foreslår, men dette er hva jeg får opp:
Trådverktøy
Vis utskriftsvennlig utgave
Videresend denne siden med email
Si opp abonnement på denne tråden
Legg til en undersøkelse til denne tråden

* Hjelp.. "river meg i håret her"

Pandora

Medlem
Kontrollpanel.

Denne tråden kommer ikke opp i kontrollpanelet mitt.

sukk..

Må leke litt skjønner jeg, så dere må ha forståelse på at jeg nå vil "like, abonnere og bli fàn" av alt dere skriver, til jeg finner ut av det da :D

Pandora

Medlem
litt klokere..

Fant denne tråden under profilen min :)
Helt greit dt da, men det var det med å merke andres innlegg da .. :)
"leker videre"
:D

Dag Frogner

Supermedlem
Grunnen til at du får opp "Si opp abonnement på denne tråden" er fordi man automatisk abbonerer på tråder man oppretter eller svarer i.

Men om du vil abbonere på tråder du ikke er aktiv i, kan du følge metoden min.

Denne tråden finner du igjen ved å klikke på "Mine tråder" som du finner i hovedmenyen. Da får du opp alle tråder du selv har startet, mens hvis du klikker på "Svar" som står rett ved siden, får du opp alle tråder du har svart i.

Ble du litt klokere nå? :)

Pandora

Medlem
Nettleseren.

Blir jo ikke stort enklere enn å bokmerke det i nettleseren. Hvorfor kan du ikke gjøre det?

Kan vel kansje gjøre det, men føler at det kan bli vel mye "rot", og har lyst å beholde relevant info "der det hører hjemme"..

:eek:

Forstå meg rett.. Er "ny" på nett, og er her for å lære ;)

zapotek

Medlem
Kan vel kansje gjøre det, men føler at det kan bli vel mye "rot", og har lyst å beholde relevant info "der det hører hjemme"..

:eek:

Forstå meg rett.. Er "ny" på nett, og er her for å lære ;)

Kan jo lage en egen mappe i bokmerkemenyen hvor du kun har tråder fra WF.

Pandora

Medlem
jepp..

Grunnen til at du får opp "Si opp abonnement på denne tråden" er fordi man automatisk abbonerer på tråder man oppretter eller svarer i.

Men om du vil abbonere på tråder du ikke er aktiv i, kan du følge metoden min.

Denne tråden finner du igjen ved å klikke på "Mine tråder" som du finner i hovedmenyen. Da får du opp alle tråder du selv har startet, mens hvis du klikker på "Svar" som står rett ved siden, får du opp alle tråder du har svart i.

Ble du litt klokere nå? :)

Ja, tusen takk Dag :D

Nå ligger også denne tråden pent og pyntelig under mine tråder,
det gjorde den ikke for en liten stund siden :eek:

Forstår i teorien hvordan sporing/merking av andre tråder skal fungere,
så skal "leke" meg mere der..

..lurer på så mye.. ;)

Pandora

Medlem
Smiler mye selv om det ikke er "lov"..

Og der oppdaget jeg at jeg må begrense antall smil, blunking og latter til max fem ganger pr mld.. Hm..

Så bare les overskriften her..

Gjør nemlig det!!

Topp