Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mest brukte søkeord i Google?

Epsilon

Medlem
Noen som vet hvor man kan finne en liste over de søkeordene som brukes mest i Google (over et års tid, ikke i løpet av det siste døgnet)?

Topp ti hadde vært bra. En liste hvor man kan gå lengre ned hadde vært bedre.
 

Epsilon

Medlem
Interessant å se hvordan Jackson-søkene gikk rett til værs. Den som hadde hatt en nettbutikk med "Jacko-suvenirer" ...

Jeg finner hva som har steget mest på den Zeitgest-siden. Men jeg finner ikke hva det søkes mest på samlet sett...
 

Epsilon

Medlem
Ingen som har peiling? Jeg synes å huske å høre på radioen (for lenge siden) at "mp3" var på topp, men jeg har ikke sett noen toppliste selv...
 

Epsilon

Medlem
Jeg fant en liste her, som skal være de 500 "All time" mest brukte søkeordene:
WikiAnswers - What keywords are searched for the most on the Internet
Men den kan ikke være helt rett. Så lenge "sex" ikke står på topp 500, så kan det ikke stemme.

Jeg skulle gjerne sette en komplett liste, inkl. adult-ord, og alt annet. Jeg ser yahoo står på topp på den listen jeg fant. Og det kan heller ikke stemme.
 

Epsilon

Medlem
Jepp Atle. Akkurat en slik jeg ute etter. Den du hadde der hjalp, men jeg skulle gjerne hatt en som viste en større del av topplisten. Den er begrenset til de 10 som er på toppen.
 

Hupsey

Medlem
Gir advertise competition indikatoren et bra bilde på hvor vanskelig det er å ranke på nøkkelordet?
Jeg lurer også litt på om når man velger norge i begge valgfeltene, vil da advertise competition gjelde for norge spesifikt eller er det internasjonalt?
 
Topp