Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Min erfaring med å blogge for å serpe bedre i Google

Altberger

Medlem
Heisan,

Dette er sikkert noe mange er klar over men jeg tenkte nå å dele mine tanker om temaet likevel.

Siden jeg driver et nettsted for de som skal bygge hus eller pusse opp egen bolig er det naturlig nok viktig for meg å serpe bra på søkefrasen; bygge hus

Jeg har jobbet lenge med akkurat den men lå hele tiden på side 2 i Google, Yahoo, Bing, osv. Ikke godt nok! Så valgte jeg å kjøpe noen bloggposter (8 stk) samt opprette noen blogger rundt temaet husbygging selv.

Ved å følge bloggpost-reglene (400 ord, riktig lenking, osv) viste det seg raskt at dette fungerte over all forventning.

Ca 4 måneder etter at jeg kjøpte de 8 postene var jeg nr 6 på side 1. Nå i dag varierer det mellom 3 og 5 - and I'm rising... :D

Jeg vil påstå at dette er noen av de best anvendte MF-kronene jeg noensinne har brukt.

Så for dere som lurer på om gode bloggposter er verdt noe... Ja, skriver du godt så kanskje mer enn du er klar over!

Min SERP på bygge hus i Google
 

Fredrik

Medlem
God post Altberger.

Jeg kan legge til at etter den store linkbytte tråden tidligere i år (hvor jeg var med) så merket jeg en stor økning i "serpingen". Av de 5 sidene jeg hadde med er det nå bare en av de som ikke ligger på første plass i google.

Å linkbyttet var stort sett blogger det var snakk om.
 
Topp