Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Min første Clickbank salgsside

i-net

Medlem
Som tittel sier, prøver jeg meg på clickbank salg her :
An Ance Free Life - How To Cure Acne For Good

Vet at jeg mangler sånt skjema på siden for å samle inn email adresser, men hvis noen har noen tips på hva den enkleste og beste løsningen er på det, tar jeg det gjerne imot.

Men ellers er dette en grei salgsside ?
Produktet ble litt vilkårlig valgt, og har ikke så stort tro på dette. Er mest for å få litt erfaring med adwords og clickbank.
jaja flott med kommentarer uansett.

Forressten: det fungerer å sette opp siden i adwords uten at siden er indeksert i google?
 
Sist redigert:

i-net

Medlem
hehe ja, er utrolig hva folk gidder. Jeg ser du har 2 flotte salgssider selv, uten sammenligning for øvrig. Hmm men ser at et tips kanskje kan være korte noe ned på teksten min, eller kjøre inn bilde av boken midt i teksten.

Har uansett lagt ut siden på adwords nå og håper på det beste, hoho. Så er spørsmålet hva den beste måten å promoterer sånne rene salgssider utenom adwords?
God helg folkens ;)
 
Sist redigert:

neXon

Medlem
Er innholdet av interesse leser personen alt på siden.
Alt skal stå på en og samme side. Fjern alle linker unntatt ”kjøp her” knappen. Personen skal ikke ha muligheten for å klikke seg bort fra kjøp siden. Har man få produkter skal man ha bestillingskjema for hvert produkt, IKKE handlekurv. Til dyrere produktet er, til mer informasjon må du ha.

Går kurs akkurat anngående dette ;)
 
Topp