Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Min julegave til dere: "Gratis" flashbanner til 3stk

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg har bestemt meg for å følge picxx`s eksempel og deler ut gratis flashbanner til tre stk fra forumet. Du får banneren gratis mot at du skriver et blogginlegg, artikkel på nettsiden din o.l med minst én link (dofollow) til nettsiden min Velkommen til flashbanner.no. Du må ha logo/bilder/tekst selv og dersom du har en tanke om hvordan du vil at banneren skal se ut, er det fint om du opplyser om dette også slik at jeg vet så mye som mulig før jeg setter igang.

Jeg kan ikke garantere at banneren blir ferdig før slutten av neste uke, da jeg har mye å gjøre nå, men jeg vil ha litt tid på meg til å sanke interessenter og jeg tar meg friheten til å velge ut de jeg vil gi gratis banner til så derfor legger jeg ut dette nå.

Send meg en mail på dag [at] flashbanner.no eller skriv i denne tråden så tar jeg kontakt dersom jeg plukker deg ut. :)
 

Msites Ltd

Livsnyter
Dette er vel ikke gratis......??

Jeg har bestemt meg for å følge picxx`s eksempel og deler ut gratis flashbanner til tre stk fra forumet. Du får banneren gratis mot at du skriver et blogginlegg, artikkel på nettsiden din o.l med minst én link (dofollow) til nettsiden min Velkommen til flashbanner.no. Du må ha logo/bilder/tekst selv og dersom du har en tanke om hvordan du vil at banneren skal se ut, er det fint om du opplyser om dette også slik at jeg vet så mye som mulig før jeg setter igang.

Jeg kan ikke garantere at banneren blir ferdig før slutten av neste uke, da jeg har mye å gjøre nå, men jeg vil ha litt tid på meg til å sanke interessenter og jeg tar meg friheten til å velge ut de jeg vil gi gratis banner til så derfor legger jeg ut dette nå.

Send meg en mail på dag [at] flashbanner.no eller skriv i denne tråden så tar jeg kontakt dersom jeg plukker deg ut. :)

Dette er vel ikke gratis!?! Dette er en byttehandel.....

Du driver jo nå omtrent som de useriøse katalogfirmaene som så ofte blir kritisert i her på WF. Sier det er gratis, mens man egentlig må "betale" for det.....

Byttehandel er byttehandel, gratis er gratis.......viktig å skille på disse!
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det er jo derfor det står "gratis" og ikke gratis i emnetittelen vettu. Viktig å lese skikkelig. :)

Men dette koster ihvertfall ingenting i kroner og øre.

I teksten din presiserer du at det er GRATIS, samtidig som du krever et blogginnlegg med link - og spesifiserer at det skal være en do-follow link.

Så jeg har nok lest skikkelig!

Du bruker bevisst ordet "gratis" for å få oppmerksomhet, og dette tenderer som et lokkemiddel.

"Lager flashbanner mot blogginnlegg/artikkel" - ville vært mer riktig overskrift.

Jeg sier ikke at ditt tilbud er dårlig, men vi bør vel bli bedre til å skrive overskrifter og poster her inne.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Les her: anførselstegn - CAPLEX

Jeg siterer:

Men nå er det vel bare deg som henger deg opp i sånne bagateller. ;)

I teksten din har du to ganger skrevet GRATIS uten anførselstegn, så det kan vel ikke være jeg som leser feil i så tilfelle.

Hvis det er en bagatell i denne sammenhengen, så er det vel også det når andre personer, bedrifter o.l. skriver det på samme måten.
I markedsføringsloven kalles dette villedende markedsføring.

At det skulle bli en stor diskusjon rundt dette var aldri min intensjon, men jeg syntes det var såpass grovt når du kaller det en gratis gave og krever en hel bloggpost med link tilbake, noe absolutt ikke er noen liten gjentjeneste.

Jeg presiserer igjen at det ikke var tilbudet ditt det var noe galt med, men måten du presenterte det på....
 
Topp