Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Min online proxy spiser opp tillatt trafikk per måned, hvordan begrense?

skogtrollet

Medlem
Ja min online proxy spiser opp endel båndbredde. På 10 dager er det brukt 5GB, og jeg har 15GB disponibelt per måned. Jeg vil jo gjerne beholde adsense inntjeningen, så hvordan kan jeg begrense trafikken på noen måte?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jøss, er det så mange som bruker den greia der altså. Selv har jeg sett at den ikke skjuler min eksterne IP på noen måte.

Har du tilgang til noe statistikk vil du jo se hva som spiser mest båndbredde, og samtidig også hva du evt kan kutte ned på. Bilder er vel det som tar mest, med mindre dine besøkende også sitter og laster ned. Kanskje blokkere muligheter for og laste filer større enn X MB?
 

Gaasehud

Medlem
Er det veldig mange som bruker den også da? I så fall kan du vel tjene en del på annonseinntekter? Så du deretter kjøper kraftigere server, osv. ;)
 

picxx

Well-Known Member
Hvorfor starter du en online proxy om du vil begrense trafikken?
Det er jo stikk i strid med normal lærdom ;)
 

Tonny Kluften

Administrator
Den eneste måten er beholde landingssiden og så deakivere proxyfunksjonen slik at du får de besøkende inn på landingssiden uten å gi noe tilbake. Ja, de besøkende vil forsvinne etter hvert, men du slipper å bruke båndbredde :D
Jo forresten, du kan bruke et proxyscript som sender de besøkende til andre proxier når de skriver inn URL.
 
Topp