Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Min tur

Hei,

Da er det min tur å gi en liten presentasjon her inne! Nylig registrert, men dette forumet ser absolutt potensielt ut! :)

Navnet er Ole Petter Holthe-Berg. Har drevet ganske aktivt med webutvikling i svært mange år, men har ikke gått inn seriøst for dette før for kanskje et par-tre år siden. Er utdannet multimediadesigner ved IT-Akademiet i Trondheim, hvor jeg studerte Web- og multimediadesign (Vil førøvrig ikke anbefale den linja. Lærer svært lite, spesielt om du har litt kompetanse fra før!)

Har startet opp mitt eget firma, OLEPHB DOT NO, hvor jeg i tillegg leverer et eksklusift "kundepanel" som lar mine kunder redigere tekst og innhold på sine sider selv, ved hjelp av TinyMCE :)

Dere får spørre, dersom dere lurer på noe :)

Takk!
 

picxx

Well-Known Member
Heisann, og velkommen til forumet. :)

Var det du som var en av driverne på webforumet.net den tiden det var aktivt?
Synes å kjenne igjen nicket, men det kan selvsagt ha vært en annen.
 

Keanu

Geek
Velkommen
Du er forøvrig en av de jeg fighter mot øverst på google.com for "Ole Petter". Kanskje ikke det mest nyttige nøkkelordet, men det handler om ære. :)
 
Velkommen
Du er forøvrig en av de jeg fighter mot øverst på google.com for "Ole Petter". Kanskje ikke det mest nyttige nøkkelordet, men det handler om ære. :)

Betyr det at det er du som har olepetter.com? :p har irritert meg lenge over at du tar treffet jeg skulle hatt! :p hehe!


.. Og ja, det var jeg som sto bak webforumet.net som fikk seg en real nedtur når det begynte å li på:)
 
Topp