Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Avsluttet

Stoppet

Banned
Så vidt jeg har skjønt så har dere ikke kapasitet til å følge opp bud og forespørsler fortløpende på PM.

Derfor tenkte jeg å stille noen spørsmål her slik at dere kan svare en plass i stedet for flere PMer:
  • Har dere noen minstepriser/minstebud på noen av domenene?
  • Selges domenene enkeltvis eller separat?
  • Hva er tidshorisonten på budrunden?
  • Er domenene lagt ut for bud andre steder?
  • Skal bud legges inn med eller uten mva?
  • Domenene er lagt til salgs under domenehandel, men de har nettsider knyttet opp til seg. Følger disse med i handelen?
    • Og har dere noen inntjening på sidene?
    • Har dere noe besøksstatistikk for sidene?
    • bisam.no er en side med beskyttet innhold. Hva slags side er dette, og er der noen kundemasse tilknyttet?
  • Skal alle bud legges inn ved å sende PM, eller kan de avgis i tråden?
  • Vil man kunne få innsyn i budrunden om man vinner runden?
 

Lars Erik Oppedal

New Member
Så vidt jeg har skjønt så har dere ikke kapasitet til å følge opp bud og forespørsler fortløpende på PM.

Derfor tenkte jeg å stille noen spørsmål her slik at dere kan svare en plass i stedet for flere PMer:
  • Har dere noen minstepriser/minstebud på noen av domenene?
  • Selges domenene enkeltvis eller separat?
  • Hva er tidshorisonten på budrunden?
  • Er domenene lagt ut for bud andre steder?
  • Skal bud legges inn med eller uten mva?
  • Domenene er lagt til salgs under domenehandel, men de har nettsider knyttet opp til seg. Følger disse med i handelen?
    • Og har dere noen inntjening på sidene?
    • Har dere noe besøksstatistikk for sidene?
    • bisam.no er en side med beskyttet innhold. Hva slags side er dette, og er der noen kundemasse tilknyttet?
  • Skal alle bud legges inn ved å sende PM, eller kan de avgis i tråden?
  • Vil man kunne få innsyn i budrunden om man vinner runden?

Hei René. Jeg var ikke klar over at mine domener allerede var lagt ut for salg, før jeg ble informert om dette i går av Advokatene Kyrre ANS her i Bergen, som fører den juridiske prosessen med mitt konkursbo. Det er manglende informasjon i denne "offentlige annonsen" ut i fra hva som ble informert i konferansen, som har høy betydning for verdisettingen av mine domener, samt den teknologiske plattformen og konseptene som medfølger.

Dersom du tar kontakt med meg på lars@mincv.no kan jeg svare dine spørsmål på en skikkelig måte. Jeg har også kapasitet til å svare deg fortløpende. Jeg ser frem til å høre fra deg i denne anledning


Mvh Lars Erik Oppedal.
 
Sist redigert:
Topp