Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mine gode grunner til å stemme FRP

bxc

Medlem
702 milliarder altså..?
Og så kommer spørsmålet: hvor mye har Norges befolkning betalt i ekstra drivstoff fordi de sto i kø?

Nei, 102 er tap, resten er verdifall. Selv om huset ditt(hvis du nå eier et) synker i verdi under finnanskrisen, så har det lite og si for deg med mindre du skal selge huset. Dessuten så er tapet i oljefondet tatt inn:
VG - Oljefondet kunne lett dekke Storbritannias underskudd
Ved utgangen av august var Statens pensjonsfond utland på 2.522 milliarder kroner. Fallet i verdi på 633 milliarder kroner i 2008 er hentet inn, og vel så det. Fondet har aldri vært så stort som det er akkurat nå
 

Wilma

Medlem
Jeg er DLF'er. For å lese mer om hva DLF står for, se: Prinsipprogram | Det Liberale Folkepartiet

Kort utdrag:
Det grunnleggende i DLFs moralske visjon er prinsippet om at ethvert individ er et mål i seg selv, og ikke et middel for andres mål. Dette er urokkelig, uansett hvem som gjør krav på den enkeltes liv og verdier, om de så kaller seg staten, kirken eller samfunnet.


For knallhard politisk debatt, besøk Forumet til Det Liberale Folkepartiet - Partiet for Individuell Frihet

Jeg tror de av dere som heller mot liberalistisk tenkning ala FrP vil oppleve mye nytt ved å ta turen innom det forumet. Det er flere svært skolerte mennesker der, de fleste med enorme kunnskaper om økonomi, historie og filosofi. Debtatten ligger rimelig høyt, og er utrolig interessant.

Selv har jeg alltid sett frihet og individualisme som det største ideal, og alle argumenter som før fikk meg til å tvile på om fri markedsøkonomi, sterk eiendomsrett og liberalisme er riktig, er nå borte.

En, i mine øyne, usannsynlig rå politisk blogg: Onar Åms Lillablogg
 
Sist redigert:
Topp