Kjapp og trygg hosting for Wordpress

MinHost overtas av ProISP

Bjørnar

Gründer
Jeg synes måten dette har skjedd på, grenser til useriøst. Over natten er ting endret, og uansett hvor enkelt ProISP mener er; det er anerledes og mer knot. Og når de på toppen bare skrur av boksen, før man har fått kunder til å endre NS og DNS, og ting ryker ned - da er min tålmodighet slutt. Spesielt siden første flytt ikke gikk som den skulle (etter at jeg gav beskjed til dem), så de bestemte seg bare for å iverksette en flytting, 15:38 en hverdag, med forklaringen "Vi starter nå en ny flytting av kontoen din ettersom vi antar at dette er mest ønskelig for deg." Merk; antar. Jeg har ikke tid til å drive med slike selskaper, som tar seg friheter og finner på ting fordi det passer dem best, og ikke har tid til å vente på sine kunder.

Jeg vil heller bli lykkelig hos en dyrere leverandør, enn sur hos enn billigere.
 

asleo

Member
@Pong, Det har ikke vært mulig for meg å gi varsel før selskapet ble solgt, det er ikke solgt før det er solgt. Deretter er det ny eier av selskapet som må ta ansvar for å gi dere nok tid og utføre flytting på en tilfredstillende måte. Merk at det ikke kun er kundemassen som er solgt, det er hele selskapet med alle forpliktelser som følger med.
 

proisp

Medlem
Vi har stor forståelse for at denne prosessen ikke er ønskelig og medfører mye endringer på kort tid. Vi har etter beste evne forsøkt å gjøre prosessen så enkel som mulig for alle berørte, samt hjelpe i den grad det er mulig. Vi beklager overfor de som føler at det har gått raskt og at de blir tvunget over på noe nytt uten å få mulighet til å reagere. Vi skulle ønske at vi hadde hatt mer tid å gi dere, men det hadde vi dessverre ikke.

I informasjonen som ble sendt ble det gitt beskjed om at vi måtte flytte kunder bort fra nåværende infrastruktur snarest da vi ikke kunne gi tilfredsstillende support på den eksisterende. Vi kan ikke stå inne for stabilitet, sikkerhet eller ytelse på en infrastruktur vi ikke kjenner godt nok eller har satt opp selv. Riktig nok har Asle helt sikkert gjort en fin jobb i forhold til dette, men det hjelper ikke i forhold til problemstillingen.

Vi skal ikke gå inn på enkelttilfeller (med mindre kunder ønsker selv), men de aller fleste har vært fornøyde med overgangen og har ikke opplevd noen større problemer. Vi har prøvd så godt vi kan å være så tilgjengelige og hjelpsomme som mulig i denne prosessen da vi forstår at dette ikke er ønskelig. Dere har tross alt viktigere ting å fokusere på enn hostingen.

Dersom dere ikke ønsker å gi oss en mulighet til å vise at vi kan levere god service så kan vi dessverre ikke annet enn å ønske dere lykke til hos neste leverandør. Vi håper imidlertid at dere vil gi oss en mulighet til å vise hvorfor vi får så gode tilbakemeldinger fra våre eksisterende kunder som vi gjør.
 
Topp