Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mitt første forsøk på en landingsside

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Så på siden nå og trykket på liken.. vet ikke om det er internett forbindelsen her som er helt på tryne men jeg komme til en side som ikke eksisterer.

Når det er sakt så synes jeg siden ser bra ut. Men jeg er langt (veldig) unna noe ekspert på sånne sider.
// Julian
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Kan noen noen lage enn guide? Jeg har veldig lyst og lage enn landingside for og tjene litt penger har ett på geniale domener til det tenker det er mer inntektsbringene enn Sedo Parkering.


Dette kunne jeg også vært interessert i. Kan nix og nada angående dette. Har lyst å lære prinsippet. Noen hjelpene sjeler der ute som kan gi et crash course?
 
Gjerne ikke "the holy grail" men brukte denne listen/utformingen på mine første.
Her er en av de jeg satte opp nylig - elektronisk sigarett, ganske så minimalistisk men drar inn trafikken og får en bra andel videre til butikken.

Du burde se litt på skrivemåten av denne setningen:
En elektronisk sigaretten inneholder nemlig ikke noen kjemikalier eller nikotin.

Utenom skrivefeil så er påstandene på den siden litt i gråsonen.

"kan jeg også kalle meg helsebevisst da en elektronisk sigarett ikke er farlig å røyke som vanlige sigaretter er."
 

cruzader

Medlem
Hvor kommer trafikken fra?
Søkemotorer.

Du burde se litt på skrivemåten av denne setningen:
En elektronisk sigaretten inneholder nemlig ikke noen kjemikalier eller nikotin.

Utenom skrivefeil så er påstandene på den siden litt i gråsonen.

"kan jeg også kalle meg helsebevisst da en elektronisk sigarett ikke er farlig å røyke som vanlige sigaretter er."

Tekstene vil bli endret endel på i nær fremtid når jeg re-organiserer sidene, for øyeblikket er nok ikke alle 100%.
Skumleste tekstene at ingen av de var over streken, et par av de er grå men blir ikke stående permanent.
Er bare 3 sider online som en liten test for øyeblikket.
 
Topp