Har testet det litt lokalt, og modulen gjør det den skal, skriver om filer og annet slik at det går raskere.
Har ikke dedikert server, og har heller ingen webhotell hvor dette er installert så har aldri fått testet på nett, men mine sider kommer som regel ut med 99 i pagespeed uansett, og -1 trekket er på grunn av ga.js som ikke caches, og ettersom det er Google sin fil til Analytics, er det lite jeg får gjort med det, bortsett fra å laste ned filen og legge den på egen server, men da oppdateres den ikke lenger automatisk.
Synes det er pussig å få trekk for en Google fil på Google's egen speed test ?
Det beste er uansett å kode det slik at det er optimalt i utgangspunktet, og sette opp webhotellet best mulig, men for de som ikke får til det, eller for de som bruker WP, så funker mod_pagespeed fint, men det tar også litt tid å skrive om og optimalisere ting på serversiden, selv om det er forholdsvis lite tid i forhold til å laste ned ett virrvarr av filer og annet til nettleseren som ikke er strengt tatt nødvendig.
Edit: Er en stund siden jeg testet Pagespeed da jeg normalt bruker GTmetrix, og ser nå at Google har lagt til flere kriterier, og nå får jeg bare 97-98 på de sidene jeg tester uten reklame, men med Analytics, mens sider som kjører Adbrite ser ut til å nærmest automatisk havne nede på åttitallet ett sted mens Adsense ikke ser ut til å påvirke resultatet nevneverdig, pussig ?
Det er forøvrig samme feilen som dukker opp som tidligere:
De følgende ressursene som kan bufres har begrenset aktualitet. Spesifiser en utløpsdato minst en uke frem i tid for følgende ressurser:
http://www.google-analytics.com/ga.js (2 timer)