Kjapp og trygg hosting for Wordpress

MSN-applikasjon

Daniel

q(O_o)p
Hei.

Når man registrerer seg på websider som feks facebook eller Hi5 har man muligheten til å skrive inn msn-loginen sin og sende en invite til alle man har på msn-lista si. (Hvem har ikke fått 40 mailer om folk som har regga seg her og der de siste åra).

Noen som kan noe om dette og vet hvor jeg evt kan finne noe informasjon?
 

sKrud

Meget sliten student
Takker.. det finnes egene script til å gjøre dette.. husker ikke helt hva det heter i farten, men det har vært utrolig pop de siste 6 mnd..(kanskje brukernavn husker det?) Dette scriptet tar ikke bare MSN adressene, men gmail,yahoo,gmail,hotmail,msn,aol osv.. alt med andre ord.. Koster 300USD, men skal tjene seg inn igjen rimelig fort..

Ryktepoeng gitt forresten
 

Daniel

q(O_o)p
Haha, flott med ryktepoeng.

Siden jeg skal bruke det på er for det norske markedet, regner med at vi klarer oss med msn/hotmail(Microsoft sin api drar kun ut msn?) + en facebook-applikasjon av noe slag.

En annen fordel(for oss) er jo at alle er checked som default, istedet for at brukeren må checke av alle 250 kontaktene sine.
 

Knut

Medlem
Hater sånne script og sidestiller sånt med spam.
Er så innmari lei av å få sånne "invitasjoner" i hytt og pine. Mye bedre at de tar kontakt på msn og ærlig og redelig sier ifra at "denne siden er ok og nyttig" siden de allerede har meg på msn-lista si. Msn er snart like som det ICQ ble. Faen ikke anna enn tull og spam hele shiten snart.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Hater sånne script og sidestiller sånt med spam.
Er så innmari lei av å få sånne "invitasjoner" i hytt og pine. Mye bedre at de tar kontakt på msn og ærlig og redelig sier ifra at "denne siden er ok og nyttig" siden de allerede har meg på msn-lista si. Msn er snart like som det ICQ ble. Faen ikke anna enn tull og spam hele shiten snart.

Her er jeg enig med deg Knut! Men, samtidig så sitter jeg på den andre siden av bordet og skal da skaffe meg flest mulig medlemmer/brukere etc til en nettside og da er jo dette en super måte å gjøre det på!
Det man må spørre seg om er jo om den negative effekten er større enn den positive!
Det er ikke alltid vi gjør ting som er 100% slik vi egentlig vil ha det som privatpersoner - og det er vel det som er prisen vi må betale for suksess!
 

Knut

Medlem
Er bestandig to sider av samme sak, - minst.
Har selv brukt ett lignende program og for min del var det null verst. Men tror nok at aldregruppene varierer veldig med sånne ting. nå har jeg for det meste voksne brukere. Har man derimot brukere i alderen 10 til 18 så er slike program ok tror jeg.
Men jeg hater de uansett som privatperson. Hater mailinglister også, men bruker de selv. Når man er eier av noen websider så blir man dobbeltmoralens mester.
 

Daniel

q(O_o)p
Er stor forskjell på hva man markedsfører igjennom en slik tjeneste vil jeg tro.

Noen som har benyttet dette tidligere og kan komme med noen erfaringer?
 
Topp