Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nå skal det "markedsføres" offline

Msites Ltd

Livsnyter
I flere år har jeg droppet alt av offline materiell som brosjyrer, visittkort etc.

Nå tenkte jeg at jeg sakte og sikkert skulle begynne å ta en del av dette i bruk igjen.

Første ting jeg har gjort er å bestille meg noen nye visittkort. Ikke for mange, men akkurat passe så jeg har til sommerens aktiviteter.
Siden jeg er ganske aktiv innen håndballen, og da beach handball om sommeren, lagde jeg visittkort relatert til dette.

Skal dekke EM, som forøvrig holdes i Danmark i år, og muligens World Games i Colombia. Det siste er noe mer usikkert foreløpig.
Mine foto og det arbeidet jeg gjør rundt beach handball er ganske populært, og tanken er jo å knytte enda mere kontakter for å kunne både få et større nettverk, og kanskje noen flere oppdrag.

Hva synes dere om kortene? Hva synes dere om å bruke denne formen for presentasjon av deg selv?

photo.php
 

Vedlegg

  • moo_minicards.jpg
    moo_minicards.jpg
    92 KB · Sett: 57

Ole Avranden

utvandret
Liker kortene - de viser klart og tydelig hva du driver med. (Og offline er undervurdert for tiden.)

- Men støter du ikke på noe juridisk i forhold til å bruke bilder av "stjerner" til å profilere deg selv? (Jeg vet ikke, men vil tro de helst skulle hatt noen dollars for bruken...?)
 

Msites Ltd

Livsnyter
Flott at du likte dem Ole!

Dette ligger nok i gråsonen i forhold til å skulle ha en "model release". Bildene er mine, så sånn ellers er jeg nok 100% på trygg grunn.

Nå er ikke dette den største saken iom jeg kun har bestilt kun 100 kort totalt, dvs at hvert bilde er på 25 kort.
 
Topp