Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nøkkelord i lenker

Røyrås

Medlem
Når jeg registrerer meg i kataloger, får jeg ofte mulighet til å legge inn nøkkelord. Blir disse nøkkelordene inkludert i linken til min side, eller legges de bare inn som meta tags på katalogsiden?

Kan jeg legge til nøkkelord i interne linker på andre måter enn alt tag i bilder?

Mvh
Røyrås
 

picxx

Well-Known Member
Nøkkelordene i katalogene er jo for å hjelpe brukerne av katalogen til å finne frem til din side. Om du f.eks. har en bilside du legger inn i kvasir og bruker nøkkelordet ferrari, vil siden din komme opp om noen søker etter ferrari i kvasirs emnekatalog.

Du kan også bruke title taggen, både på bilder og tekstlinker.
 

Røyrås

Medlem
Title tag på tekstlinker?

Jeg er interessert i å finne ut hvordan jeg linker mest effektivt, både internt og eksternt. Kan noen gi meg et eksempel på en optimal tekstlink, med nøkkelord og det hele?

Jeg har forsøkt å finne ut av det på nettet, men jeg må ha det inn med teskje, så et eksempel hadde jeg satt stor pris på.

Også en ting til. Bør jeg bruke nofollow på interne linker til mindre prioriterte sider? Bare beholde linken fra forsiden?

Mvh
Røyrås
 

Røyrås

Medlem
Takker.

Et lite spørsmål til mens jeg har dere på tråden.

Jeg har laget en folder på serveren og lagt disallow: /folder/ inn i robots.txt.

Vil søkemotorene likevel indeksere de sidene jeg har i folderen hvis jeg linker til dem uten nofollow? Eller stopper de når de ser /folder/ i linken?

Mvh Røyrås
 
Topp