Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nei men hva f*** som feiler Tradedoubler?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Har dere andre noen rare problemer med Tradedoubler for tiden? Selv har jeg hatt helt fucket greier hos dem de siste 3 dagene nå, og skjønner mindre og mindre av hele Tradedoubler.... Nå tok det nettopp kaka!

Først hadde jeg problemer med innlogging. Dette problemet har mange hatt, og løsningen var enkel.. Slette kakene i nettleseren og alt skulle være normalt. - Hmmmm.. Hvor normalt kan jeg diskutere meg grønn på!

Det hele begynte med at plutselig var alle nettsteder jeg noengang har hatt inne i Tradedoubler gjenopprettet, og jeg måtte slette dem på nytt. Vel.. Jeg trodde hvertfall jeg slettet dem, men dem ligger der enda og irriterer meg.
Dette tenkte jeg ville ordne seg, men nå når jeg akkurat skulle logge inn skjedde bare det store...

Jeg skulle da altså søke på nye programmer for ett nettsted jeg akkurat har lagt inn i systemet, og når jeg nå skal søke på nye programmer, står det på ALLE programmer at siden min ikke er verifisert?

Tradedoubler skrev:
Please verify your site
You will not be able to apply for programs until your site has been verified.
If you are unable to verify your site please contact TradeDoubler to request manual verification of your site. Please ensure you try the instructions below as contacting TradeDoubler may delay your verification.
Instructions
Step1: Copy the HTML code below.
Step2: Paste the code between the <HEAD> tag and the </HEAD> tag of your site. You must paste the tag on the same page you register below.
Step3: Once you have saved your changes, come back to this page and click on verify.
For a detailed step by step guide please [click here]

Hva pokker skal da liksom dette bety? Jeg er også med i Tradedoubler.co.uk, og ikke engang der er det nødvendig med noe verifisering av noen sider...!

Nå sitter jeg liksom bom fast, og får ikke søkt på en shitt... Jeg skulle gjerne ha tatt kontakt på Tradedoubler om dette, men der har jeg ikke fått ett eneste svar på mine siste henvendelser, så dem er nok opptatt med sofasitting og kaffedrikking... Kanskje noen her har vært borti noe slikt som dette hos Tradedoubler før?

EDIT:
Når jeg ser enda nærmere etter, står det plutselig på ALLE nettsidene mine, at dem ikke er verifisert, bortsett fra Baredritt.no! Jeg har da aldri verifisert Baredritt.no på noen spesiell måte, men allikevel er dette altså den eneste som er verifisert...
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Var borti det samme i går når jeg skulle legge inn en ny side hos TD.
Nå er det vel slik at på de fleste program kan du vel f.eks. bruke annonser fra baredritt.no på din nye side, all den tid den nye siden er registrert i nettverket hos TD, men i den siste tiden ser jeg det er flere og flere annonsører som har lagt inn url verifisering, altså, at om klikket ikke kommer spesifikt fra den siden programmet er godkjent for, vil man få opp en error side.

Jævlig kjedelig at man ikke får noe informasjon fra TD når de foretar seg såpass store forandringer.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg har sendt dem en melding om dette, da jeg selv oppdaget dette i går. Den der måten å verifisere på med å lime inn en kode i head virket da heller ikke.

Hakke fått noe svar ennå.
 

i-net

Medlem
At det går ann TD.... Plutselig begynne med verifisering av nettsider uten å si ifra om det i det hele tatt, og verifiseringen virker ikke nei. Får man godkjent salg/registreringer uten å være verifisert inntil videre?
 

peterandrej

pensjonert moderator
ja. ble ganske overrasket da jeg logget meg inn i går ja. og vil ta det rimelig ille opp om all inntjening er satt på "hold" - altså at vi ikke får godskrevet provisjon - inntil nettsidene er godkjent.

hvis det bare er en greie som må gjøres én gang, greit, men hvis vi har tapt provisjon på at sidene våre ikke er verifiserte (noe vi aldri har fått beskjed om å gjøre) så ryker TD ut av alt jeg har nettsider iallfall. Ikke at de taper millioner på det, men..
 

Pejyuu

Medlem
Spenstig, takk for at dere gjorde meg oppmerksom på problemet.

Jeg ser for meg at jeg må lage et WordPress innstikk som jeg kan plotte den verifiseringskoden i senere, når den faktisk fungerer. -__-'

gg TradeDoubler, fint dere sier ifra, og fint dere tester om det faktisk fungerer. *host*
 

picxx

Well-Known Member
Jeg skjønner ikke problemet. Når jeg går inn og oppretter en ny side under hovedbrukeren min, så møter jeg da ikke på disse problemene.

Er det at dere oppretter en ny hovedbruker, eller?

Nopes.
En må 'verifisere' siden sine nå, men om du er opptatt i et annet segment enn 'vanlige' brukere er det vel godt mulig du slipper dette.
 

picxx

Well-Known Member
Igjen en utrolig handling fra et selskap som allerede sliter med troverdigheten sin!

det som er morsomt er at alle kommer til å fortsette med dem, nettopp fordi de er så store.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Tror faktisk ikke det er fordi de er så store, mer pga gammel vane og at de andre enda ikke er blitt så store.
Men, det er jo helt utrolig at de fleste (meg inkludert) fortsetter med dem. Det er stadig feil med statistikk, de kommuniserer dårlig, lav utbetaling og nå dette!
 

Ståle

Medlem
Jeg syns det har dukket opp flere gode alternativer til TD den siste tiden. Fellestrekk med dem er at de som oftes (om ikke alltid) betaler bedre en TD og klarer å skaffe noen gode CPC kampanjer i ny og ned.

Selv fant jeg ut at alle foruten den første nettsiden jeg signet opp med må verifiseres. Har dog ikke hørt noe fra TD om dette enda, så jeg stresser ikke. (Kan ha noe med at jeg ikke kjører noe fra TD pdd.)
 
Topp