Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nets betaling fungerer ikke

Tonny Kluften

Administrator
Hei.

Det dreier seg om NETS betaling på Leverandør av Spionutstyr med pluginet NETS - Netaxept Payment for Wordpress - Nettpilot.no. Har skrudd av NETS betaling nå inntil jeg finner feilen slik at folk kan handle.

Dette er feilmeldingen jeg får opp når jeg prøver å betale med kort. Det har faktisk fungert to ganger, resten av gangene kommer denne meldinga opp. Er det noen av dere som ser hva som er feil her?

Unable to register order: SoapFault exception: [s:Client] Amount in goods list does not match transaction amount in /home/spywo958/public_html/wp-content/plugins/wp-e-commerce/wpsc-merchants/bbs-gateway.php:405 Stack trace: #0 /home/spywo958/public_html/wp-content/plugins/wp-e-commerce/wpsc-merchants/bbs-gateway.php(405): SoapClient->__call('Register', Array) #1 /home/spywo958/public_html/wp-content/plugins/wp-e-commerce/wpsc-merchants/bbs-gateway.php(603): wpsc_merchant_nets->nets_register() #2 /home/spywo958/public_html/wp-content/plugins/wp-e-commerce/wpsc-merchants/bbs-gateway.php(591): wpsc_merchant_nets->submit_nets_hosted() #3 /home/spywo958/public_html/wp-content/plugins/wp-e-commerce/wpsc-includes/ajax.functions.php(667): wpsc_merchant_nets->submit() #4 [internal function]: wpsc_submit_checkout('') #5 /home/spywo958/public_html/wp-includes/plugin.php(403): call_user_func_array('wpsc_submit_che...', Array) #6 /home/spywo958/public_html/wp-settings.php(302): do_action('init') #7 /home/spywo958/public_html/wp-config.php(90): require_once('/home/spywo958/...') #8 /home/spywo958/public_html/wp-load.php(29): require_once('/home/spywo958/...') #9 /home/spywo958/public_html/wp-blog-header.php(12): require_once('/home/spywo958/...') #10 /home/spywo958/public_html/index.php(17): require('/home/spywo958/...') #11 {main}
 

ptomter

Medlem
Vet ikke hvordan denne modulen er utviklet, men vi bruker en egenutviklet modul for Nets til vår løsning (annen en wordpress) dog, er det ikke lenge siden de gjorde om noen spørringer og skulle deaktivere noe gammle funksjoner. Vet ikke ikke om det kan være noe her som da ikke er oppdatert? Uansett nets betalingen i seg selv fungerer for oss i dag.

Har du tilgang på selve kildekoden?! Ut i fra denne feilmeldingen her er det ikke lett å se noe som helst desverre.. da dette er en ganske "overordnet og generell" feilmelding, som kan komme av flere ting.
 

Nickolass

Medlem
Betaler gjerne for hjelp til NETS betalingsløsning

Hei Tonny med fler.

Det er NETS betalingsløsningen fra NETTPILOT som Tonny sliter med i Wordpress WP E-commerce. Dvs. et av mine produkter.

Tonny - som jeg har lovd: Full tilfredshet eller pengene tilbake. Så du får tilbake.

Nå til utfordringen: Det er ikke bare NETS til WP commerce vi sliter med nå. Jeg har også trøbbel med NETS betalingen til Woocommerce, som har et par bugs.

Løsningen har fungert på en liveløsning og i flere testmiljø. Men det er fortsatt bugs som trenger en kjærlig php hånd. Det sammen gjelder NETS løsningen til Woocommerce som akkurat nå er ved å bli installert på The Chief sitt nye nettsted. Den fungerer, men kunne sagtens forbedres.

Tonny, du får pengene igjen får besværet (990,-) og for å dele oppgaveløsningen med Webforumet.

Jeg må krype til korset og erkjenne at min indere ikke har gjørt en bra nok jobb. Damn!
Har derfor tatt konsekvensen og sparker dem. Søker derfor en eller flere som kan erstatte dem.

Jeg høyner budet og tilbyr nå alle nedlastning av disse litt trøblete NETS moduler til både WP E-Commerce og Woocommerce for 1 kr..

Den som først fikser alle bugs og forbedrer koden ift NETS sine krav for 6 måneders gratis abonnement på NETTPILOT SEO. Pluss berømmelse. Alle andre får moduler og spart programmeringstid.

Sjekk her: NETS / BBS betaling - Nettpilot.no

Høres det ut som et forslag og Win Win?

VH Nickolass, Nettpilot
 
Sist redigert:

Nickolass

Medlem
Cache trøbbel

Hei Tonny

Prøv lenkene igjen Tonny, har litt cache utfordringer ser jeg. Det er ikke lenkene - de er rette nok.
 

Nickolass

Medlem
Hmm strange....Kikker på det senere i kveld. php exe time... tror jeg....skal fikse det.
 
Sist redigert:
Topp