Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk LED-lys selges

Hannes

Medlem
ALLE hustander i Norge skal etter hvert bytte ut sine lyspærer til LED-lyspærer! Glødepærer er nå forbudt, og Kari og Ola trenger en enkel nettbutikk for å få byttet ut sine eksisterende pærer. Denne nettløsningen er nå laget! Høykvalitets produkter er funnet! Importavtaler er i boks! Gode kalkyler og meget konkurransedyktige priser!
Her er det et stort potensiale!

Jeg har så vidt testet markedet og selger for 15 - 20 K i mnd. Dette uten noen form for markedsføring. Meget gode tilbakemeldinger fra kunder!

Dette "hobbyprosjektet" har vokst såpass at jeg ikke lenger har tid til å være med videre pga full jobb ved siden av.

I tillegg til private kunder, er bedrifter også interessert i riktig belysning. Jeg har solgt pærer til blant annet gullsmedforretninger, sportsforretninger, byggevarehandel og Oljeplattform i Nord-sjøen.

Har du pågangsmot og selgervilje, samt muligheten til å markedsføre, kan du utløse et enormt potensiale!

Har i dag alle pærene inne på lager (ikke stort lager, men kort bestillingstid fra fabrikk)
Importerer rett fra fabrikker i Kina. Branding og logo på produkter mm...

Pris: høystbydende

Url og ev videre info på pm.
 

Hannes

Medlem
Merkenavn og Nettbutikkløsning

Det er merkenavnet med tilhørende nettbutikkløsning som er til salgs. Alle produkter produseres, emballeres og merkes med nettbutikknavnet og designes etter ønskelige behov. Stor frihet, med potensiale til å slå tungt ned i det norske marked.
 
Sist redigert:

Hannes

Medlem
Jeg takker for interessen og tilbakemeldinger!

Ved en eventuell overtakelse, vil jeg selvfølgelig bistå med all teknisk hjelp og oppfølging. Alle kontakter med fabrikkene og tilgang til de beste produktene vil jeg også hjelpe til med. Dette er en selvfølge!

Mitt krav til salg er en seriøs kjøper og en ryddig og åpen budrunde.
 
Jeg takker for interessen og tilbakemeldinger!

Ved en eventuell overtakelse, vil jeg selvfølgelig bistå med all teknisk hjelp og oppfølging. Alle kontakter med fabrikkene og tilgang til de beste produktene vil jeg også hjelpe til med. Dette er en selvfølge!

Mitt krav til salg er en seriøs kjøper og en ryddig og åpen budrunde.

Tar gjerne link og prisantydning på PM.
 

Hannes

Medlem
Bud

Hei folkens!
Jeg tenker at vi i løpet av denne uken bør kunne få på plass en pris og noen bud. For de av dere som har gitt uttrykk for sterk interesse bør tenketiden frem til Onsdag være nok. eller?Budene som kommer kan være uten å tenke på varebeholdningen. Verdien på den kommer utenom og prisen blir vi helt sikkert enige om.
Hannes
 

Hannes

Medlem
Oppsummerende fakta Nettbutikk LED:

  • Omsetning de 10mnd butikken har vært oppe: 164 222kr ink mva
  • Antall ordre: 117stk
  • Fortjeneste 50% Basert på gjennomsnitt kalkyle 2.25
  • Utsalgsprisen beregnes slik: innkjøpspris + mva x 2.25 + mva. eks: innkjøpspris 10kr: 10*1,25 * 2.25 * 1,25 = 35.15kr
  • Kostnader dommene og webhotel: 400kr
  • Kostnader frakt: Kunden betaler 59kr. snitt forsendelseskostnad 75kr
  • Anvendt arbeidstid til salg av allerede eksisterende varer er ca 5-10 timer mnd.
  • Besøk nettside 10 mnd: 5000

Noe å tenke på:
  • 164 222kr fordelt på totalt 117 ordre! Hva vil markedsføring av deg føre til? 10x flere?
  • Hva skal til for å få flere besøk på nettsiden?
  • 50 % fortjeneste i dag. Men innkjøp i store kvanta gir en god del bedre pris!
  • Nettbutikken skiller seg i stor grad fra eksisterende butikker. Enkelhet, treffer den vanlige forbruker! Selger kun pærer og har godt utvalg!
  • Proff-markedet har knapt nok vært prøvd ut. Bedrifter, butikker, offentlige lokaler osv
  • Led pærer for bil i nettbutikken?
  • Jeg har investert 1 år med research og tid til å opprette nisjen.

Man må investere mer tid for å få dette til! Jeg har skikkelig troen på dette, og mener tallene så langt sammenlignet med markedsføringsinnsatsen er bra. Jeg har dessverre ikke tiden som trengs og må prioritere anderledes.
Har nå tråkket en fin sti, du kan lage veien videre :)

Hva byr du?

Hannes
 
Topp