Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk + produkter

ani500

Member
Hei alle sammen!

Det er nytt år og nye muligheter :) Vi ønsker å gi 1500,- avslag til WF brukere som ønsker å vise frem sin nettbutikk eller produkter hos oss.

Bruk koden: webforumet

Har du nettbutikk hos Mystore? Vennligst kontakt oss før du bestiller.
 

Stoppet

Banned
Har siden mye besøk? Har dere noe statistikk på hvor mye man kan forvente å selge gjennom en slik registrering?
 

ani500

Member
Har siden mye besøk? Har dere noe statistikk på hvor mye man kan forvente å selge gjennom en slik registrering?

Antall besøk er ikke noe vi foreløpig kan skryte av, men det jobbes med daglig sånn at vi får flere relevante brukere som har interesse for shopping. Jeg kan dessverre ikke gi noe salgsstatistikk akkurat nå, men snart kommer vi med en løsning som gjør at hver butikkeier får statistikk på sitt dashbord.

Du kan også følge med butikksiden for å sjekke ca hvor mange besøk du får.

For eksempel her
 

Vedlegg

  • besøk.png
    besøk.png
    220,4 KB · Sett: 14

ani500

Member
Hei

Hva vil 1500 i avslag gi meg? Hvis dere ikke har besøk er det jo ikke nødvendigvis en god deal. Dere burde kanskje vurdere CPA-avtaler.

Jeg sa ikke vi er uten besøk, men at det er noe vi kontinuerlig jobber med for å nå nye høyder. Dette er en markedsføringskanal og det jobbes fra mange vinkler for å øke salget til medlemsbutikker Siden lanseringen har vi skaffet mange salg til våre kunder og det skal vi fortsette med.

1500,- i avslag gir deg mye enten du velger kun butikkoppføring eller + markedsføring av dine produkter. Du får mye synlighet fra 495,- i året.

Du får blant annet:
  • Egen butikkside
  • Bilder
  • Søkeord
  • Sosiale medier/nettbutikk lenke
  • Rabattkode
  • Video
  • Kart
CPA avtale gis kun til noen få utvalgte nettbutikker og butikkoppføring er da ikke inkludert. Hvis du er interessert i den type avtale send oss forespørsel PM
 
Topp