Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk selges

Status
Stengt for ytterligere svar.

Mr.Dude

Medlem
Hei.

Har en nettbutikk under .no domene, butikken er i drift og har omsatt for noe over 50.000 hittil i år.

Traffikken er ca 2000 unike besøkene pr mnd.

Vil også være behjelpelig med å videreføre leverandøravtaler, har 2 meget gode leverandøravtaler. (Disse leverandørene sender også varer direkte til sluttkunde, slik at du ikke trenger å ha disse varene på lager)


Butikken er ferdig oppsatt med betalingsløsning for VISA / Mastercard, Forhåndsbetaling til bankkonto og postoppkrav.
Grunnen til at jeg vil selge er rett og slett tiden, jeg har ikke den tiden jeg synes denne butikken fortjener, og dermed blir det heller ikke hentet ut potensialet i butikken.

Butikken / domenet passer til alle salgs varer, da ingenting er knyttet opp mot spesiele varegrupper.

Jeg skal på Ferie fra 14. april, og ønsker derfor å ha solgt før denne tid.

Alle bud over 30.000 kr vil bli vurdert.

For mer info / url send meg en PM eller be om en PM fra meg her i tråden.
 

Mr.Dude

Medlem
Som jeg skrev så passer denne butikken til alt, den er ikke brandet opp mot noen spesielle varegrupper, det som selges nå er forbrukerelektronikk og "duppeditter"

Adressen får man pr PM etter forespørsel, da jeg ikke ønsker at denne tråden med salg skal bli søkbar på butikknavnet hos feks.Google. Om butikken selges eller jeg beholder den, vil det uansett ikke være bra at man søker på www.domenenavn også dukker denne tråden opp med salg av butikken. Derfor gir jeg bare ut url etter forespørsel.
 

Mr.Dude

Medlem
Hvilke utgifter er det du sikter til?

Om du leser starten av tråden, så ser du at jeg har skrevet at jeg ikke har hentet ut potensialet i denne butikken pga.tidsmangel.

Jeg driver butikken ved siden av en "offline jobb" hvor jeg bruker over 50 timer pr uke, og har derfor ikke lagt inn mange produkter i butikken, og har heller ikke markedsført den noe særlig.

Om man legger inn noen flere arbeidstimer, legger inn flereprodukter og bruker markedsføring vil øke omsetningen drastisk.

Det er selvsagt ikke noen fixferdig pengemaskin jeg selger, men selv på dette nivået vil man tjene inn kjøpesummen kjapt.

Men jeg forutsetter at den / de som kjøper butikken vil ta den til neste nivå, og prisen er ikke rare greiene når det er en butikk med en liten omsettning, hvor alt er klart, Betalingsløsning er på plass, designet er på plass, alt fungerer, og det er bare å legge inn flere varer...
 

Mr.Dude

Medlem
Jeg putter ikke noe i lomma :)

Men baset på de opplysningene jeg har gitt skulle vel det gi ca 7.500,-
Ut fra dette er det ca 500 kr i Google Adwords, som er eneste markedsføring jeg bruker.
I tillegg tar kortbetalings transaksjonsselskapet sine småkroner for hver transaksjon som betales med kort.

Webhost koster ikke noe, da jeg også har eierinteresser i et hosting selskap, og jeg kan selvsagt la ett år hosting følge med om kjøper ønsker dette.

Men som sagt, dette er ikke en fix ferdig penge presse. Regner ikke med at noen vil kjøpe butikken for å holde den på samme nivå som den er i dag.. skal veldig lite til for å mangedoble omsettningen, grunnarbeidet er gjort, har 546 sider som er indexert av google, og har PR2. Grunnmuren er lagt, det er bare å fortsette å bygge.....

Trenger du mer informasjon er det bare å sende meg en PM
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
En slik butikk kan gud og hvermann sette opp, medmindre det er et spesielt flott design og noe som er utarbeidet kun for dere.
Jeg vil tro at det som her koster penger er leverandøravtalen med den/de som er tilknyttet butikken per i dag, og om det er enkel mulighet for ekspandering på den fronten er jo prisen alldeles ikke noe å si på.

Lykke til med salget :)
 

Mr.Dude

Medlem
Butikken er fortsatt til salgs, Oms er nå ca 70.000 - 80.000,
varelager til 14.600 kr følger med. Alle bud vurderes. ( Dog vil jeg ikke selge under 15k )
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp