Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk trenger poser/pakker

eekern

Medlem
Som nettbutikk blir det fort dyrt å kjøpe innpakning på posten og mange går til innkjøp av tusenvis av poser.

Finnes det en mellomting? Jeg ønsker å prøve å starte en netbutikk men ønsker ikke 2000poser i hver størrelse.

Ønsket kvantum er 500stk i to forskjellige strl.


takk =)
 

eekern

Medlem
NilsF, jeg spør spesifikt om å bestille små poser til mindre kvantum en alle sider som popper opp på google.

ønsker altså ikke om er småfrekt "gjør det selv"-svar, men om noen skulle vite om slike sider, tenkte jeg det ville være personer her inne.
 

picxx

Well-Known Member
Hvilke størrelser, materiale og evt. utseende er det snakk om?
 

NilsF

Medlem
jeg vet kun om ArtPack da
kult om noen vet om andre sider =)

NilsF, jeg spør spesifikt om å bestille små poser til mindre kvantum en alle sider som popper opp på google.
ønsker altså ikke om er småfrekt "gjør det selv"-svar, men om noen skulle vite om slike sider, tenkte jeg det ville være personer her inne.

Mitt svar var et forsøk på å hjelpe deg, en bruker som fremstod som ganske enfoldig og hjelpeløs, og absolutt ikke et "småfrekt" svar. Du bør heller gå i deg selv, som kritiserer folk som forsøker å hjelpe. Jeg angrer forresten på at jeg tok meg bryet, for det kom tydeligvis ikke til nytte selv om svaret var godt.

Dette er første gang du nevner små poser til mindre kvantum. I innlegget før presiserte du dessuten at du kun visste om ArtPack. Jeg gjorde et søk på "emallasjeposer" på Google og fikk opp informasjon om en hel haug foretak som kan tilby det du spurte etter. Jeg kan innrømme at du fremstod som ganske hjelpeløs som ikke makter å benytte det verktøyet som søk på internett er, og jeg lurte på hva som var problemet, om du for eksempel ikke hadde tenkt at du burde teste ordet "emballasjeposer" eller ordene "emballasje+poser" i et søk. Det hender jo at folk i farten leter med gamle metoder og glemmer søkemotorene.

Men folk spør jo om de merkeligste ting på foraer som dette. Og ja jeg kan vel innrømme at du for meg fortsatt fremstår som noe enfoldig og hjelpeløs, som legger ut slike lite spesifikke spørsmål på et forum, som de du startet tråden med, i stedet for å ta i bruk tilgjengelig teknologi og informasjon. Det ser ut for at du heller vil forholde deg til tips og anbefalinger om leverandører fra anonyme brukere på et slikt forum (som du ikke vet om har forbindelse med leverandøren), enn annen fritt tilgjengelig informasjon på internett. Jaja, hver sine valg..
 

eekern

Medlem
nå sporer ting av her.. beklager Nils, og resten send meg PM hvis dere har noen linker =)

picxx: Hei, det er snakk om en størrelse som passer en brettet t-skjorte eller 3 ;)
40cmx50cm, og ant. 500, kult om det er mulighet for logo med så få antall.
 
Sist redigert:
Topp