Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk vurderes solgt. 63 000 besøkende i 2011.

Status
Stengt for ytterligere svar.

jarlehu

Medlem
Jeg vurderer å selge min nettbutikk som har vært i drift siden 2010.

Nettbutikken har stort potensiale og omsetningen i fjor var på drøye 500 000. Antallet registrerte kunder er 2800 og 1400 får nyhetsbrev. Nettbutikken baserer seg i hovedsak på dropshipping og er lett å drifte. Setter av ca 2-3 timer hver dag.

Flere nøkkeltall:
814 ordrer i 2011.
Gjennomsnittlig er hver ordre på kr 631.
63 000 besøkende i 2011 (47 500 unike).

Per i dag er det listet 354 produkter i nettbutikken. Produktene består av gadgets, elektronikk og diverse andre småvarer. Betalingsløsninger som benyttes per i dag er Dibs (kort), Klarna (faktura og konto) og Paypal.

Hvorfor selger jeg?
Det er med tungt hjerte at jeg nå kanskje må selge "babyen" min. Det har dessverre vist seg at jeg har overvurdert mine økonomiske kunnskaper, og at jeg har tatt ut for mye penger til privat bruk. Dette har resultert i at jeg sitter med momskrav som må betales. Det er kun domenet med ferdig oppsatt nettbutikk som selges, slik at den som overtar kan starte med blanke ark. Om ny eier starter opp med annonsering via Finn og Kelkoo, vil jeg anslå at omsetningen vil legge seg på 700 000-900 000 i 2012.

Nettbutikken kjører mystore. De har veldig flinke folk som svarer kjapt på spørsmål og hjelper til med alt du trenger. Har bare gode erfaringer med dem.

Jeg skriver ikke domenenavnet her fordi jeg ikke ønsker at det skal være allment kjent at nettbutikken er til salgs. Send meg en PM for bud, url og andre spørsmål.

Pris:
Tar i mot bud over 200 000.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp