Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk vurderes solgt

Kassimaja

Geocacher
Nettbutikk startet i februar 2009 selges. I tiden siden starten har vi hatt ca. 1000 bestillinger og omsetningen har vært rundt 350.000. Fortjenesten har vært mellom 100 og 150.000.

Butikken kan drives med dropshipping eller med varelager. I dag bruker jeg en kombinasjon av disse.

Jeg har desverre ikke interesse for temaet og ønsker derfor heller å investere i andre prosjekter. Det er en fordel, men ingen forutsetning at du har litt interesse for bil og MC. Av utgifter har jeg i tillegg til serverleie kun brukt ca. 2000 i måneden på markedsføring.

Med litt jobbing er det ingen tvil om at både omsetning og fortjeneste kan økes betraktelig hvis den som tar over bruker litt mer tid enn det jeg har gjort i det siste. Pr. dags dato bruker jeg ca. 4-5 timer i uka på butikken.

Prisen kan diskuteres og jeg forbeholder meg retten til å selge til den personen jeg vil uavhengig av bud.

Ta kontakt på PM hvis du har spørsmål. Nettbutikken det dreier seg om ligger i signaturen min
 

Kassimaja

Geocacher
Alt kan gjøres med droppshipping. Noen små endringer bør da gjøres, men dette hjelper jeg selvfølgelig til med hvis det er ønskelig. Jeg gir selvfølgelig også full opplæring og support i en overangsperiode.
 

picxx

Well-Known Member
Hvilket system / cms er det satt opp på?
 

Kassimaja

Geocacher
Nettbutikken kjører Joomla 1.5 og Virtuemart
 

Kassimaja

Geocacher
Jeg har sendt Anders og sKurd en PM. Jeg vil ikke legge ut noen pris. To av grunnene til dette er at jeg ikke vil skremme bort noen og at jeg gjerne selger til et lavere bud enn det høyeste hvis jeg kan selge til en likanes person som viser oppriktig interesse for temaet og nettsiden.

Det jeg selger er en nettside som fra den spede starten i midten av februar har gitt meg et overskudd på nesten 150.000. Da er ikke lønn og andre kostander beregnet da jeg har flere nettbutikker og det ikke er mulig å dra slike tall ut fra regnskapet for denne netbutikken spesielt.
 

Kassimaja

Geocacher
Det er mange som har vært nyfikne og spurt en del, men har ikke fått noen konkrete bud ennå, men jeg er sikker på det kommer snart. Noen er da helt sikkert interessert i en drop ship nettbutikk med gode marginer og med et lettsolgt produkt.
 

Kassimaja

Geocacher
Oi..Blir dette WFs største salg?

Det tviler jeg nok litt på egentlig, men er det noen som har ført noen oversikt? Noen som har tall å komme med? Det kunne jo ha vært artig å se hvordan man ligger ann...
 

Kassimaja

Geocacher
PM er sendt.

Jeg har litt problemer med å overbevise meg selv om en riktig kjøpssum. Er det noen som vil sette fingeren i været og være med å komme med litt kvalifisert gjetting?

Om du skriver her eller sender meg en PM spiller ingen rolle
 

Bjørnar

Gründer
korrigerer tallene noe, Tonny;

han har ikke drevet den ett år ennå, så antakelig er summen mellom 130 og 150 på 12 mnd. minus snittid på 4,5 timer pr uke = til 200,- blir det 44800 - og da nærmer et års overskudd seg 80-110'.
 
Topp