Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk24 vs Mystore

Diana Dahn

Medlem
Sist redigert:

ptomter

Medlem
For min del vet jeg ikke om det er smartweb.se, smartweb.com, .xxx eller en annen endelse på domenenavnet, ikke har jeg spurt heller. Når noen ringer seg å sier de er fra SmartWeb er de fra Smartweb, og dermed om det er 10 eller 40 firma med samme navn med ulike domeneendelser spiller ingen rolle. Like dårlig anbefaling vil SmartWeb få fra meg samt i tankene til de som har fått denne oppringningen. Det har noe med assosiasjoner til navnet å gjøre, beklager med sånn er virkeligheten. Om jeg i dag skulle få en oppringning fra dere som er smart-web.no vil jeg fortsatt tenke på den SmartWeb som ringte meg den gang er dette så rart å forstå!? Tror det enkleste er å legge ballen død siden uansett vil ikke dette komme til noen "konklusjon" ene eller andre veien.
 
Kan det inte vara så enkelt att det inte är detta företag som ringer, att ta namnet smart web kanske inte var klockrent, bara googla smart web så förstår man varför. Många som använder sig av orden.. Vad vet jag, IKKE-PEILLING spekulerar :D
 
Topp