Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Netthandel - Masteroppgave

ChrisE

Medlem
Hei,

Etter å ha fått veldig mange gode tips fra WF-brukere til min bacheloroppgave, så har jeg nå tenkt til å prøve meg igjen som det er tid for masteroppgave.

Jeg skriver oppgave innenfor netthandel. Jeg driver å analyserer hvilkene interne ressurser og kompetanse som er viktig for bedrifter som leverer netthandel-løsninger til større kunder. Det er hovedsaklig fokus på de interne faktorer i bedriften og ikke produktet i seg selv.

1. Jeg prøver å kartlegge bedrifter som leverer nettbutikk løsninger til mellom/store bedrifter på det norske markedet. Jeg tar gjerne i mot tips her.

2. Jeg ønsker å komme i kontakt med personer som driver nettbutikk med ansatte bortsett fra seg selv. Er det noen her som ønsker å stille opp på et kort intervju?

3. Jeg ønsker å komme i kontakt med personer som enten jobber eller har jobbet med netthandel i større bedrifter. Dette kan være alt fra utviklere, IT ansvarlig eller folk i ledende stillinger. Kom gjerne med tips til personer jeg kan ta kontakt med.

4. Sist men ikke minst så ønsker jeg å komme i kontakt med enkelt personer eller mindre grupper som har utviklet nettbutikk-løsninger fra bunnen av.

Jeg vet dette kan være et "long short", men det er ihvertfall vært å prøve ;)
 
Topp