Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettport

Kristine B

Medlem
Syns det ser ryddig og pent ut.

Litt pirk, som i alle fall jeg legger merke til...
Med første øyekast ser jeg ikke at Nettport er "totalleverandør av websider og programmeringstjenester", jeg må lese den orange teksten for å forstå det. Ville kanskje byttet ut "Velkommen til Netport" med en frase som kort og presist sier hva dere gjør.
Samt at "Ingen websider er like" er en så innlysende påstand, at den nesten blir litt "dum". Syns også "Hjemmeside" i toppnavigasjonen blir litt intetsigende - jeg måtte trykke på den for å forstå at "Aha, her er de forskjellige hjemmesidepakkene de tilbyr".
Og (hehe) en ting til; navigasjonen er for meg litt merkelig satt opp. Regner med dere vil selge mest mulig, og vise hva dere er gode for? Da syns jeg at å ha "Forum", "Nedlastinger" og "Guider" i den mest synlige menyen blir litt skeivt når "Tjenester" er i undermenyen og dermed ikke like synlig.

Tycker jag :)
 

nettport

New Member
Kristine, ser denne forsiden litt bedre ut? :)

ny.jpg
 

zapotek

Medlem
Ser bra ut dette, men rett opp skrivefeilen i starten av første avsnitt. "Spessialisert (spesialisert)" blir litt Gollums'k. "Miiinn Kossssssteligste".
 

Marita

ordleker
Denne likte jeg! Men som Kristine sier her oppe, "Hjemmeside" er litt intetsigende. Også under "hjemmeside med nettport" er det overskrift "Vanlig hjemmeside", også har du brukt ordet webside plutselig.

Jeg syns personlig at ordet "hjemmeside" er litt 90-talls, men det kan godt hende det bare er meg :p Nettside eller webside er bedre -uansett hva du velger, så hold deg til ett begrep.

Forøvrig - hva er en "vanlig hjemmeside", anyways? (Er det noen som vil HA en "vanlig" hjemmeside?) :) Bruk heller "enkel webside/nettside" - "vanlig" blir litt.. blah.

Ellers - veldig flott! Likte denne :)
 
Sist redigert:
Topp