Kjapp og trygg hosting for Wordpress

nettshops affliateprogram. Vi søker affliates

Robert

Mr. 66
Hei alle sammen!

Jeg har etterhvert blitt en fast leser av webforumet så jeg tenkte jeg endelig skulle få registrert meg og tipse dere om affliateprogrammet til nettbutikken jeg driver.
Nettbutikken har vært oppe siden 2005 og har siden da blitt størst på salg av grønne lasere. Affliateprogrammet har også vært oppe en stund men har aldri blitt aktivt markedsført.

Om du driver en teknisk blogg eller noe annet teknikk/gadget relatert så burde dette affliateprogrammet passe yppelig. Spesielt hvis du vil teste og anmelde produktene våre. Meld deg isåfall på programmet og send oss en mail.

Inntjeningsmodell:

Du tjener 10% av alle salg.
Du tjener 10% av det de du verver tjener.

Utbetaling direkte til bankkonto eller PayPal

Du kan velge mellom vanlige bannere, tekstlinker eller eseløreannonser (peel-away ads)
Dyplenking til produktene er også mulig og vi tillater selvfølgelig at man lager egne tekstlinker.

Så da er det bare å melde seg på. Dere kan gjerne poste affliatelenken deres i tråden under slik at nestemann kan bruke den til å registrere seg. osv. osv.

Se nettbutikken, eller klikk deg rett til affliateprogrammet.

Om du har spørsmål som du mener kan være nyttige for andre så post de i tråden, ellers kan du sende en mail til: robert krøllalfa nettshop.net eller en PM her på webforumet om du lurer på noe.
 
Topp